weet iemand of er problemen zijn met deze schijven,
wou ze bestellen maar hoorde dat de 80 GB versie niet meer gemaakt werd
Zal je wel verteld zijn door een zaak die ze niet in het assortiment heeft zitten en geen zin heeft om 'm te bestellen.Op vrijdag 21 juni 2002 10:41 schreef noogie het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
| I've got permission to color outside the lines |
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i.
Op vrijdag 21 juni 2002 11:18 schreef Stormtrooper het volgende:
ik wou net zeggen, ik heb net 1 weekje mijn 80Gb'ertje binnen. Bevalt me heel goed..... En ik heb hem al een flinke vuurdoop gegeven (data constant heen en weer kopieren, dit een hele dag lang nadat hij al een week lang 24 uur per dag draait).
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Nee hoor, dat stond er al:Op vrijdag 21 juni 2002 12:28 schreef Gman het volgende:
Stel dat ze stoppen, dan zijn ze nog wel op voorraad
Volgens mij vergeet iedereen dat!
Op vrijdag 21 juni 2002 11:23 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
en als je wilt weten of ie echt uitgefaseerd is, zou ik op de website kijken. En niet meer produceren betekent meestal dat ie nog vrij lang te krijgen is ivm voorraden bij verkopers, distributeurs/importeurs en maxtor zelf....
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Daar heb ik ze ook vandaan.. Had ze nog aan de foon erover, echt klant vriendelijk vond ik ze niet.. Hoop dat die dingen nog ff niet verrot gaanOp vrijdag 21 juni 2002 15:19 schreef noogie het volgende:
heb er net 2 bij Yorcom besteld, had ze gewoon op vooraad :D:P maandag of dinsdag binneneindelijk normaal kunnen downloaded zonder dat men schijf weer vol zit.
(en eidelijk die striping activeren :D:D:D
Verwijderd
lijkt niet alleen zoOp vrijdag 21 juni 2002 11:01 schreef BalusC het volgende:
Lijkt me onzin
Bestel gewoon bij een van de 41 winkels die je via prijsindex.net kunt vinden