Toon posts:

maxtor 740DX liquid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of er problemen zijn met deze schijven,
wou ze bestellen maar hoorde dat de 80 GB versie niet meer gemaakt werd :'(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ja? Op Prijsindex.net staat anders dat 41 winkels de D740X 80GB in hun assortiment hebben.. :{

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:47

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 21 juni 2002 10:41 schreef noogie het volgende:
wou ze bestellen maar hoorde dat de 80 GB versie niet meer gemaakt werd :'(
Zal je wel verteld zijn door een zaak die ze niet in het assortiment heeft zitten en geen zin heeft om 'm te bestellen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
tja.. kreeg het net te horen dat maxtor met de liquids stopte...
doen ze volgens mij niet voot niets. maar wil toch weten als ik andere schijven moet kopen of dat ik ze toch maar ergens anders haal

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10-2025
www.exile.nl daar kan je hem gewoon nog bestellen :? ff beter zoeken ofzo

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:49
Ik heb er net 2 gekocht.. 2x 60gb.. Als er probs mee zijn wil ik het graag horen, want heb geen zin in tuig in me bak..

| I've got permission to color outside the lines |

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

noogie, van wie of waar heb je die info dat ze ermee stoppen dan? Volgens mij zijn ze zo'n beetje overal wel leverbaar.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i.

Verwijderd

Topicstarter
/edit/ type fout modus
van Beat-it.
had ze eergister besteld, maar volgens hun leverancier worden ze niet meer gemaakt... :( vind het echt mooie snelle stille harddiskjes

maarja als ze niet goed zijn...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lijkt me onzin :X

Bestel gewoon bij een van de 41 winkels die je via prijsindex.net kunt vinden :)

Verwijderd

Topicstarter
Net gebeld naar een oud collega-tje van me die nu zijn eigen bedrijf heeft.
de schijven zijn wel degelijk goed alleen moeilijk leverbaar.
gewoon gelul dus dat ze niet meer gemaakt worden.
ga ze dus mooi bij hem bestellen (als de prijs goed is)

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

ik wou net zeggen, ik heb net 1 weekje mijn 80Gb'ertje binnen. Bevalt me heel goed..... En ik heb hem al een flinke vuurdoop gegeven (data constant heen en weer kopieren, dit een hele dag lang nadat hij al een week lang 24 uur per dag draait).

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Op vrijdag 21 juni 2002 11:18 schreef Stormtrooper het volgende:
ik wou net zeggen, ik heb net 1 weekje mijn 80Gb'ertje binnen. Bevalt me heel goed..... En ik heb hem al een flinke vuurdoop gegeven (data constant heen en weer kopieren, dit een hele dag lang nadat hij al een week lang 24 uur per dag draait).
offtopic:
hoe warm werd ie bij jouw?

ik heb een 80GB @5400 (heb niet zoveel speed nodig voor mass storage) en heb net een kopieactie achter de rug:
30 GB via netwerk naar deze schijf.... hij werd erg erg warm (nog wel beet te pakken, maar voelde bijna heet ipv warm)

is dat normaal?

en als je wilt weten of ie echt uitgefaseerd is, zou ik op de website kijken. En niet meer produceren betekent meestal dat ie nog vrij lang te krijgen is ivm voorraden bij verkopers, distributeurs/importeurs en maxtor zelf....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Hij heeft het wel over de versie met liquid bearing! Ik denk niet dat er 41 winkels die die verkopen. Kijk maar eens op pricewatch. Er zijn heel veel gewone te koop maar liquids zijn moeilijk verkrijgbaar.

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

geen idee hoe warm hij was. Ik heb er geen sensor bij. Maar als ik hem vergeleek met de Fujitsu 8Gb. (ook 7200RPM) die er ver onderhangt (beide drives hebben minimaal één 5.25" bay eronder en erboven vrij), dan was die Fujitsu bijna klaar om er een eitje op te bakken. Lekker warm. De Maxtor daarentegen voelde voor het gevoel wel warm aan, maar niet overdreven . . . Bevalt dus prima.

• BenJoep
Ik heb voor de zekerheid, maar 2x akasa hd koeler besteld.. :) Je weet maar nooit.. :)

• Master_Egg
  • Laatst online: 06-04 22:32

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

hier wordt mijn maxtor 80 GB (liquid bearing) met daarboven mijn IBM 40 GB 60GXP zo'n 23 graden idle en stressed 37 graden. De IBM schrijf wordt idle 27 graden en stressed 29 graden. Wel zit er nog een 80 mm Fan achter (chieftec kast)

Verwijderd

Dat Maxtor gaat stoppen met die Liquid Bearing lijkt me erg sterk, omdat ze namelijk in de toekomst juist willen over stappen op alleen maar Liquid Bearing.

Dat ze moeilijk verkrijgbaar zijn wil ik gerust geloven, heb dan ook met moeite nog twee 80Gb Maxtors Liquid kunnen betellen bij Completer.nl, had dan ook voorlopig de laatste twee daar >:)

• BenJoep
Ze zijn zow stil.. :z

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Stel dat ze stoppen, dan zijn ze nog wel op voorraad
Volgens mij vergeet iedereen dat!

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Op vrijdag 21 juni 2002 12:28 schreef Gman het volgende:
Stel dat ze stoppen, dan zijn ze nog wel op voorraad
Volgens mij vergeet iedereen dat!
Nee hoor, dat stond er al:
Op vrijdag 21 juni 2002 11:23 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

en als je wilt weten of ie echt uitgefaseerd is, zou ik op de website kijken. En niet meer produceren betekent meestal dat ie nog vrij lang te krijgen is ivm voorraden bij verkopers, distributeurs/importeurs en maxtor zelf....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Topicstarter
heb er net 2 bij Yorcom besteld, had ze gewoon op vooraad :D:P maandag of dinsdag binnen >:) eindelijk normaal kunnen downloaded zonder dat men schijf weer vol zit.
(en eidelijk die striping activeren :D:D:D

• BenJoep
Op vrijdag 21 juni 2002 15:19 schreef noogie het volgende:
heb er net 2 bij Yorcom besteld, had ze gewoon op vooraad :D:P maandag of dinsdag binnen >:) eindelijk normaal kunnen downloaded zonder dat men schijf weer vol zit.
(en eidelijk die striping activeren :D:D:D
Daar heb ik ze ook vandaan.. Had ze nog aan de foon erover, echt klant vriendelijk vond ik ze niet.. Hoop dat die dingen nog ff niet verrot gaan ;) :P..

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 11:01 schreef BalusC het volgende:
Lijkt me onzin :X

Bestel gewoon bij een van de 41 winkels die je via prijsindex.net kunt vinden :)
lijkt niet alleen zo :)

tis ook nog waar ook :) jaja :P

• BenJoep
Zijn die dingen trouwens standaard op de fluisterstand of niet?? Anders moet ik dat nog ff uit gaan zetten..

Pagina: 1