Toon posts:

[ASP] Vaag array probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe het volgende:

myTxt = objRs.getRows

Hier op onze interne test server is het zo dat je dan het array kan uitlezen op de volgende manier:
code:
1
2
3
4
for i = 0 to ubound(myTxt,2)
    sId = myTxt(0,i)
    sName = myTxt(1,i)
next

Maar nu komt het probleem. Ik upload de hele handel naar de live-server en nu kan ik de waardes op de volgende manier er alleen maar uithalen:
code:
1
2
3
4
for i = 0 to ubound(myTxt,2)
    sId = myTxt(i,0)
    sName = myTxt(i,1)
next

Je ziet dus dat het precies andersom is qua aanroepen van welke veld op welke rij. Heeft iemand hier een oplossing voor, behalve dan alles opbouwen. Ik snap er echt heel weinig meer van :?

Verwijderd

Andere versie IIS of Windhoos :?

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

andere mdac :?

Today's subliminal thought is:

Verwijderd

Topicstarter
Nee IIS 5 en de mdac is ok precies hetzelfde, verder servicepacks hetzelfde en ook de hotfixes. Beetje vreemd allemaal

Verwijderd

code:
1
myTxt = objRs.getRows

Andere database, dus ook een andere Array :?

Verwijderd

Topicstarter
Database is gecopieerd, exacte copie

Het is een SQL 2000 database, koppeling gaat via een udl. Is echt zwaar identiek, het enige wat verschilt is dat intern de DB op een aparte server draait en extern staat de web en db server op een machine

Verwijderd

Dan moet ik zeggen dat ik er echt geen reet van snap. Ik heb ook geen idee hoe je op zo iets goed kunt zoeken,
een fout melding heb je met vriend google zo gevonden....

Verwijderd

Topicstarter
Ja precies, ik snap er ook echt helemaal niks meer van. Maar het probleem is nog steeds niet opgelost, kreeg ik maar een foutmelding daar kan je teminste wat mee.
Pagina: 1