Toon posts:

digitale camera Casio QV 4000, poging twee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de casio-site (www.casiocamera.nl) staan accessoires hiervoor. In het rijtje staat een 'converser lens adaptor' en een 'LU35-A convertor lens adaptor'.
De laatste schijnt nodig te zijn omdat de camera een zoomlens heeft die naar buiten schuift, anders kun je de groothoek lens en de telel lens niet bevestigen.

Wat ik niet snap: Is die LU35-A alleen voor die tele-lens / groothoek lens nodig, en is de andere adaptor voor andere lenzen & filters? En zoja: wat is het verschil dan tussen die adaptors? Of hebben ze het ding twee keer onder een andere naam in het lijstje gezet?

Mocht iemand 't weten: wat is de diameter van de schroefdraad van die adaptors?

Verwijderd

Ik heb helaas niet zoveel verstand van camera's maar ik heb wel een casio pocket pc en ik haal alle informatie van hun website af: www.casio.com

misschien heb je iets aan de volgende link:
http://www.casio.com/Cameras/product.cfm?section=176&display=10&cid=5112

BTW als je hun een e-mail stuurt heb binnen enkele dagen een duidelijk antwoord (hier heb ik goede ervaring mee).

Als je toevallig in de buurt van Eindhoven woont, kan ik je aanraden om eens bij Cityfoto te gaan kijken erg klantvriendelijk en behulpzaam (startumseind).

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, als het zo simpel was om te vinden, zou ik het niet vragen. |:(
E-mailen is misschien inderdaad een goeie optie, maar helaas heb ik daar te weinig geduld voor.
Ik probeer wel even een ander forum...

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:22

Arfman

Drome!

Op vrijdag 21 juni 2002 11:21 schreef SuzieQ het volgende:
Helaas, als het zo simpel was om te vinden, zou ik het niet vragen. |:(
E-mailen is misschien inderdaad een goeie optie, maar helaas heb ik daar te weinig geduld voor.
Ik probeer wel even een ander forum...
|:( doos |:(

Lijkt me dat je met emailen sneller klaar bent dan met forumhoppen, maar suit yourself ..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-03 20:24

MaDLiVe

.-Observer-.

Op vrijdag 21 juni 2002 12:05 schreef Arfman het volgende:

[..]

Lijkt me dat je met emailen sneller klaar bent dan met forumhoppen, maar suit yourself ..
Ieder zijn fit, ze komen er vroeg of laat wel achter :)

Ik heb ook goeie ervaringen betreffende mailings richting casio.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
Als je geen hulpzaam commentaar kan bedenken, zeg dan niets.

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 09:34 schreef SuzieQ het volgende:
Als je geen hulpzaam commentaar kan bedenken, zeg dan niets.
Het is juist behulpzaam bedoeld, ze willen alleen maar duidelijk maken dat ze bij Casio een hele goede back office hebben. Die er zorg voor dragen dat al hun klanten tevreden zijn en blijven. Dus zij hebben een goede oplossing/antwoord voor iedereen met vragen over hun producten.

Neem nou maar aan dat dit het beste werkt.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op vrijdag 21 juni 2002 12:05 schreef Arfman het volgende:

[..]

Check je mail.

Zulke reacties zijn niet gewenst op GOT.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1