Zegguh, petje af voor Scsi-Freak!! Strak georganiseerd man!! 
(en ofcourse alle anderen die er aan meewerken)
(en ofcourse alle anderen die er aan meewerken)
edit:
KoW is
KoW is
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Geintje isnie lievOp vrijdag 21 juni 2002 14:08 schreef geintje het volgende:
na het zien van deze mooie flushes van verschillende )DPC)-teams denk ik eigenlijk maar 1 ding :
NEXT TEAM PLEASE !
[zeik mode]
alleen TCF mag ff nog paar dagen wachten. ze weten zelf wel wrom
[/zeik mode]
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Totaal geflushed tot nu toe: 827.229Op vrijdag 21 juni 2002 14:13 schreef MarcoTC het volgende:
Wat is de score tot nu toe?
Hebben we al een top-x lijstje?
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Op vrijdag 21 juni 2002 14:35 schreef ColdFusion het volgende:
[..]
Geintje isnie liev
1
2
3
4
5
6
| When do you get them (based on last week output): ----------------------------------------------------------- member Diff. Score Days LawnMooherMen 19734 DPC_Team_ColdFusion -231 32776 57 |
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Wedden dat die niet gaan flushenOp vrijdag 21 juni 2002 14:46 schreef geintje het volgende:
[..]
'k ben er ook nie om liev te zijn
toch suc6 met flush, TCF !
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
'k wed nie. schijn altijd op verkeerde paard te zettuhOp vrijdag 21 juni 2002 14:48 schreef m.m het volgende:
[..]
Wedden dat die niet gaan flushen
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
om nou te zeggen goh wat zal je daar blij mee wezen, ik d8 het niet... mooi dat we nog een paar dagen hebben om te sparen, hopen dat we nog boven de 100k grens uit kunnen komen....Op vrijdag 21 juni 2002 14:08 schreef geintje het volgende:
na het zien van deze mooie flushes van verschillende )DPC)-teams denk ik eigenlijk maar 1 ding :
NEXT TEAM PLEASE !
[zeik mode]
alleen TCF mag ff nog paar dagen wachten. ze weten zelf wel wrom
[/zeik mode]
Deze plek is te koop.
Verwijderd
ROFLMAOp vrijdag 21 juni 2002 14:46 schreef m.m het volgende:
Dank jullie voor alle congratz enzoHeel erg veel meer zal het niet worden van onze kant, maar als ik met een schuin oogje naar de tsjil-FG kijk, denk ik dat we het weekend nog wel doorkomen
Hunter: gaan we eigenlijks weer dagelijks flushen nu of gaan we het 3 juli grapje uithalen?
Ehh Pasdabru, now you're first on the MF list, you can get de MF-crown, but you must ask for it first, then we'll clean it for ya so it will be shining on your head. I hope this will soften the pain you feel when looking @ the stats![]()
volg me niet zoOp vrijdag 21 juni 2002 14:15 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Ik had laatst een docu gezien over Grutte Pier...die kon in z'n eentje toch wel een stuk of tig man aan. Jij hebt die hulp dan toch niet nodig?
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Daar heb je 100% gelijk inOp vrijdag 21 juni 2002 15:25 schreef _Gekkie_ het volgende:
Heren mede flushers... one word says it all....
WOW!
hihi
Dit zijn de mooie dagen van het leven...
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Wie weet?Op vrijdag 21 juni 2002 15:27 schreef Funcracker het volgende:
[..]
Daar heb je 100% gelijk in
Elke dag geniet ik weer. Maar beter dan de 19de wordt het niet meer denk ikTenzij er nog een verrassing gaat komen
Het valt op dat ik je aan het stalken ben? shitOp vrijdag 21 juni 2002 15:18 schreef gp500 het volgende:
[..]
volg me niet zo![]()
maar had je ook blad of digitaal spul daarbij.
kan niet zoveel vinden daar van.
en als je dat zinnetje niet goed zegt dan .......
Sja ik had het bedacht geloof ik he? Dus hierz another oneOp vrijdag 21 juni 2002 14:04 schreef _Geus_ het volgende:
[..]
hier nog één
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
De 19e tja, dat heeft persoonlijke achtergronden zullen we maar zeggenOp vrijdag 21 juni 2002 15:27 schreef Funcracker het volgende:
[..]
Daar heb je 100% gelijk in
Elke dag geniet ik weer. Maar beter dan de 19de wordt het niet meer denk ikTenzij er nog een verrassing gaat komen
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Verwijderd
Die gast is niet goed in zn hoofdOriginally posted by Crossroads on Ars Technica:
Ik kan niets anders zeggen: ik werd er stil van!Gefeliciteerd!
Voor nou ...
Typisch een geval dat we niet eens willen hebben, als hij de naam DPC draagt gaat onze eer ten onder, denk het zo:Op vrijdag 21 juni 2002 16:01 schreef Spaceknarf het volgende:
[..]
Die gast is niet goed in zn hoofd
Waarom doet die Nederlander nou niet mee met DPC?
Verwijderd
Volgens mij moeten we een DPC-SMS dienst op gaan zetten, krijg je elke dag de stats op je mobielOp vrijdag 21 juni 2002 13:37 schreef Dol_Fijn het volgende:
Pfew...en nu zal ik voor een paar dagen de stats moeten missen
Ga nl een weekendje weg...wie belt mij om me op de hoogte te houden?
Aantal posts: 165Op vrijdag 21 juni 2002 15:00 schreef randy48 het volgende:
[..]
ROFLMA
Verwijderd
Daar zal die blij mee zijnOp vrijdag 21 juni 2002 16:14 schreef Spaceknarf het volgende:
Aantal posts: 165
maw randy48 heeft intussen al HK access![]()
Hij kan toch wel plaatjes kijken?Op vrijdag 21 juni 2002 16:27 schreef Flapmo het volgende:
Ja kannie zich stukbijten op de nederlandse platte taal, en dan heeftie iets vertaald en dan heeftie er geen ruk aan
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Verwijderd
InderdaadOp vrijdag 21 juni 2002 16:36 schreef Funcracker het volgende:
[..]
Hij kan toch wel plaatjes kijken?![]()
Verwijderd
hmmm, je moet wel even zeggen dat het voor hem isOp vrijdag 21 juni 2002 16:41 schreef Spaceknarf het volgende:
[..]
Inderdaad
Verwijderd
Jaja, het is weer happy-hour...Op vrijdag 21 juni 2002 16:45 schreef Flapmo het volgende:
he kijk 1tje heeft daar zijn zusje neergezet
[afbeelding]
Verwijderd
ALL for meOp vrijdag 21 juni 2002 16:45 schreef _Geus_ het volgende:
[..]
hmmm, je moet wel even zeggen dat het voor hem is
RANDY!!!
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Wa's dah? offtopic?Op vrijdag 21 juni 2002 17:06 schreef Flapmo het volgende:
ging jij offtopic?
Verwijderd
Verwijderd
Only 1/2 american spyOp vrijdag 21 juni 2002 17:02 schreef MarcyDarcy het volgende:
Please don't post that kind of urrls for Randy, that way he will never leave us. Can you imagine...an American spy posting 24/7 on GoT. As if!. When does the hurting stop?
Een beetje nettere gedraging mag ook wel [b][u]IMHO[/b][/u], ook met het oog op je vorige (serie) posts. Randy48 is somebody we trust, so don't flame on him.Op vrijdag 21 juni 2002 17:17 schreef Flapmo het volgende:
No not 1/2 american spy, full stupid spy ...which spy flushes for the enemy? Or is this just smart..so we won't get [dutch mode]argwaan (iemand vertaal ff)[/dutch mode]
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Wij flushen al dagelijks ... dus we reageren toch alOp vrijdag 21 juni 2002 14:01 schreef My het volgende:
Ik verw8 hier natuurlijk wel n antwoord van de ToeTers op
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
erm that was a jokeOp vrijdag 21 juni 2002 17:26 schreef Freakertje het volgende:
[..]
Een beetje nettere gedraging mag ook wel [b][u]IMHO[/b][/u], ook met het oog op je vorige (serie) posts. Randy48 is somebody we trust, so don't flame on him.
Verwijderd
Welk tarief? DOp vrijdag 21 juni 2002 17:28 schreef scsi-freak het volgende:
weet iemand trouwens de rente op korte termijn voor DP`s ?
Verwijderd
We gaan weer dagelijks flushen.Op vrijdag 21 juni 2002 14:46 schreef m.m het volgende:
Hunter: gaan we eigenlijks weer dagelijks flushen nu of gaan we het 3 juli grapje uithalen?
Verwijderd
TrutOp vrijdag 21 juni 2002 18:14 schreef scsi-freak het volgende:
weazels krijgen korting![]()
Verwijderd
I knew it was a joke or I would have started a big fireOp vrijdag 21 juni 2002 17:32 schreef Flapmo het volgende:
[..]
erm that was a joke(if anybody thought I was flaming him this was a mistake..
Inet sux
can't see the smile on my face
Kheb dan wel lieverd dat mijn laatste biertje n GrolschOp vrijdag 21 juni 2002 16:57 schreef Flapmo het volgende:
Erm niet gaan rammelen he....want met die pic lijkt het dan net...naja![]()
pak dat biertje maar lekker en neem geen grolsch want elk grolschje kan je laatste worden!
Team weazy can always join DPC as a sub-teamOp vrijdag 21 juni 2002 18:36 schreef randy48 het volgende:
[..]
I knew it was a joke or I would have started a big fire
Thank you for defending me
Edit > Yes if the DPC would like to make a sub-team on Team Weazy, we will let youGood teammates are always welcome
Verwijderd
Verwijderd
Woei!!!! F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14 F14Op vrijdag 21 juni 2002 19:17 schreef DPC_Wimmel het volgende:
whiiiiiii F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16
erm nee JSF heet dat nieuwe ding toch?Op vrijdag 21 juni 2002 19:17 schreef DPC_Wimmel het volgende:
whiiiiiii F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16
Verwijderd
Op vrijdag 21 juni 2002 19:24 schreef XL9 het volgende:
The way Flapmo acts he should be on sub-team DPC-weazy. He'd fit right in with his attitude.
Verwijderd
[speen-mode]Nee hoor, kijk maar[/speen-mode]Op vrijdag 21 juni 2002 19:26 schreef Flapmo het volgende:
[..]
erm nee JSF heet dat nieuwe ding toch?
Verwijderd
Verwijderd
Ik kan het toch niet laten.....Op vrijdag 21 juni 2002 18:55 schreef PowerCow het volgende:
hmz het wordt steeds gekker hier.
GoT kroeg en HK in 1
ga door met bier gooien, maar laat die plaatjes achterwege,
laat de mensen maar genoeg posts maken om in de HK te komen voor die plaatjes![]()
You can keep Flapmo, i wanna trade him for...euh what was the name? No not Randy...or that Arsdude. Yes now i remeber. I wanna trade Flapmo for Jasmine BleethOp vrijdag 21 juni 2002 19:24 schreef XL9 het volgende:
The way Flapmo acts he should be on team weazy. He'd fit right in with his attitude.
Verwijderd
ehh, en was nou de echte URL?Op vrijdag 21 juni 2002 19:52 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten..... [url="http:// htpp//www.cl.cam.ac.uk/.../image_downgrading/ F14.jpg "][afbeelding][/url] Peper in z'n reet zeg, die kistlijkt DPC wel...
![]()
Verwijderd
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5Op vrijdag 21 juni 2002 19:58 schreef NeoTweaker het volgende:
ehh, en was nou de echte URL?
Verwijderd
kheb de ECHTE nodig omdat F5 al is vergaan inmiddelsOp vrijdag 21 juni 2002 20:06 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5![]()
Verwijderd
Mijn naam is 1139402, tenminste staat op m'n passie van da scola..Op vrijdag 21 juni 2002 20:55 schreef scsi-freak het volgende:
wederom : ik weet van niks ....
Verwijderd
Verwijderd
Wederom : TrutOp vrijdag 21 juni 2002 20:55 schreef scsi-freak het volgende:
wederom : ik weet van niks ....
Ik weet wel wat maar dat heb ik eerder deze draad al gezegdOp vrijdag 21 juni 2002 21:19 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
Wederom : Truten
KoW
Verwijderd
Als ik kijk naar de statsrun wordt het stilte na de storm.....Op vrijdag 21 juni 2002 20:53 schreef Mafferik het volgende:
nee dit was het
Tjah.. aan alles komt een eind (zeggen ze..)Op vrijdag 21 juni 2002 22:39 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de statsrun wordt het stilte na de storm.....
DP's op??
En ik maar denken dat jij een onschuldig jongetje was dat een ijsje wilde (hehe title..)...jaja nu hebben we je door orOp vrijdag 21 juni 2002 19:56 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
You can keep Flapmo, i wanna trade him for...euh what was the name? No not Randy...or that Arsdude. Yes now i remeber. I wanna trade Flapmo for Jasmine Bleeth
BTER, hoe meer stats hoe bterOp vrijdag 21 juni 2002 23:11 schreef Funcracker het volgende:
[..]
[..]
Maar omdat ik een aantal verzoekjes heb gekregen om onze
statssite uit te breiden met teamsstats heb ik dat eerst nog ff afgemaakt.
Je kunt nog geen overzicht opvragen van de leden van het team, noch kun je de summed totals. Tis vooralsnog enkel een overzicht van de output en totaal van de teams op zichzelf.
[..]
Gefeliciteerd !!!!!Op zaterdag 22 juni 2002 00:16 schreef My het volgende:
[..]
BTER, hoe meer stats hoe bter
* My kijkt op zijn horloge...
Ah 0:00 uur geweest, dat betekend JARUG!!! jaja, hij's dan tog nog 16 geworden, net m'n 1e (en meer) legale biertje(s) op Dus das wordt nog ff feestuh
Zou je dan binnen 10 minuten in de nieuwe hitparade willen posten? Doe het niet voor niets natuurlijk he?Op zaterdag 22 juni 2002 00:19 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!!!
Ik zou trouwens ook wel early stats willen
Deze plek is te koop.
sorry ik sliepOp zaterdag 22 juni 2002 06:16 schreef Blistimo het volgende:
[..]
Zou je dan binnen 10 minuten in de nieuwe hitparade willen posten? Doe het niet voor niets natuurlijk he?
Uw tijd begint NU! [06:15:32]
------[edit]------
Valt me een beetje tegen hoor.. diep gekwetst
Verwijderd
lolOp zaterdag 22 juni 2002 11:05 schreef HitmanWVU het volgende:
[Op zaterdag 22 juni 2002 06:16 schreef Blistimo het volgende:
[..]
Zou je dan binnen 10 minuten in de nieuwe hitparade willen posten? Doe het niet voor niets natuurlijk he?
Uw tijd begint NU! [06:15:32]
------[edit]------
Valt me een beetje tegen hoor.. diep gekwetst
]
sorry ik sliep
sorry meneer keez!!!! Ik verveel me dood heb vakantie en nu ook nog eens verdomme een stijve arm van die snertprikOp zaterdag 22 juni 2002 10:59 schreef KeeZ het volgende:
hmmm als we hier zo gaan beginnen is de LOL van de hele DPCH's er ook af lijkt me ?! ik 'hoop' dat flapmo een OW krijgt voor zn OT gelul
Verwijderd
snertprik?Op zaterdag 22 juni 2002 22:56 schreef Flapmo het volgende:
[..]
sorry meneer keez!!!! Ik verveel me dood heb vakantie en nu ook nog eens verdomme een stijve arm van die snertprik
Verwijderd
</huiskamer>Op zondag 23 juni 2002 02:08 schreef MarcoTC het volgende:
[..]
snertprik?
Kun je dat spul tegenwoordig ook al laten injecteren dan?
Hoe doen ze dat dan met die worst?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq