99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
ik heb ook een XP bak als service draaien en die kan ik prima in de gaten houden via :5518
Wat vaag dan dat het bij mij op de XP bakken na een herstart niet meer kan...Op vrijdag 21 juni 2002 09:25 schreef Sequence het volgende:
ik heb ook een XP bak als service draaien en die kan ik prima in de gaten houden via :5518
Ik wil alleen wel ff zeker weten of seti wel doorcruncht als ik niet meer kan kijken anders heb ik dus 35 XP bakkies waar seti service mooi weer vanaf moet omdat het niet draait
Enige suggesties hoe ik dit kan checken?
117 bugs in the code.
als je via een proxy flusht kun je centraal je clients in de gaten houden
DOH! Strak plan, ik gaat alleen geen proxy opzetten alleen om dat te checken
117 bugs in the code.
is very easy hoor
staat hier wel uitgelegd hoe dat moet, en anders kan je natuurlijk ook op een bestaande proxy flushen, bv sequence.keyserver.org poort 5517
Heb ondertussen de boel al ff gefixt met SetiWatch, de bakkies crunchen dus wel gezellig door, maar ik kan niet via de browser kijken hoe het met ze staat...Op vrijdag 21 juni 2002 11:01 schreef Sequence het volgende:
is very easy hoorstaat hier wel uitgelegd hoe dat moet, en anders kan je natuurlijk ook op een bestaande proxy flushen, bv sequence.keyserver.org poort 5517
Totaal vaag waarom ze het nie doen...
117 bugs in the code.
Pagina: 1