Verwijderd
DPC is dumping a lot of dp's there
1 Dutch Power Cows 281 6177899 223434
2 Ars Technica Team Vodka Martini 229 5989465 10206
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
ownee, das een ander verhaaltje
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Whatever Tupac
Good work you ECCp'ers. I love it when a plan comes together
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Verwijderd
You better take this in mind when you try to invade HollandThx...we are a small country but never underestimate us![]()
Verwijderd
Heey this gives me an idea to assimilate moreOp vrijdag 21 juni 2002 10:26 schreef ItSnows het volgende:
[..]
You better take this in mind when you try to invade Holland
Lets invade germany
dat zou wel kunnen ik denk als je daar op een (engelse) pagina er over begint er wel wat kan komenOp vrijdag 21 juni 2002 10:50 schreef MarcyDarcy het volgende:
Yes and don't forget...now we have South Korea as an allied force
Moet je wel engels kunnenOp vrijdag 21 juni 2002 10:59 schreef gp500 het volgende:
[..]
dat zou wel kunnen ik denk als je daar op een (engelse) pagina er over begint er wel wat kan komen
Opzich zou het best eens kunnen werken. Zeggen dat Guuske ook lid is (weten hun veel
Op vrijdag 21 juni 2002 11:05 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Moet je wel engels kunnen![]()
Opzich zou het best eens kunnen werken. Zeggen dat Guuske ook lid is (weten hun veel)...joinen er opeens dik 3,5 miljoen Koreanen. Wat hebben we te verliezen? 1 nadeel, DPC moet dan voortaan in het engels converseren maar volgens mij hebben we best wat kredit bij die Zuid-Koreanen
Verwijderd
een dikke 3,5 miljoen...Op vrijdag 21 juni 2002 11:05 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Opzich zou het best eens kunnen werken. Zeggen dat Guuske ook lid is (weten hun veel)...joinen er opeens dik 3,5 miljoen Koreanen. Wat hebben we te verliezen? 1 nadeel, DPC moet dan voortaan in het engels converseren maar volgens mij hebben we best wat kredit bij die Zuid-Koreanen
ik vraag me af of ze daar meer dan 100 pc's hebben
eigenlijk wel strak plan. iedereen die op internet zit kan inmiddels ook wel redelijk wat engels, dus als we die pasdispuut voor willen blijven......Op vrijdag 21 juni 2002 11:05 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Op vrijdag 21 juni 2002 11:15 schreef gp500 het volgende:
[..]
![]()
moet dat nou altijd marcy
Maar opzich is het geen slecht idee, misschien lukt het wel?
Of willen we niet zo leden werven?
Op vrijdag 21 juni 2002 11:05 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Deze plek is te koop.
[off topic]Op vrijdag 21 juni 2002 13:52 schreef KeeZ het volgende:
danke danke, oder wir sind da nog nicht hielenmal, wir send nog drück besig mit das versenden fon enkele pfunten
wat heb jij gezopuh ?
lijkt me erug lekker voor vanavond !
[/off topic]
tnx XL9 voor ya visit !
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Verwijderd
Nice little flush there BoGoH!
So, when will we see that 7 million mark8-)
Were still coming after you!
Dutch Power Cows vs Korean Forceפףץנרشدظ
die tekens mochten dus niet
We would invade holland but I don't think there's alot of money here in the flower market.Op vrijdag 21 juni 2002 10:26 schreef ItSnows het volgende:
[..]
You better take this in mind when you try to invade Holland
But you forgot: Drop (haribo), the walls/ red light district (de walletjes/ rode light district) and last but not least our Hegelslegel (hagelslag/venz)Op vrijdag 21 juni 2002 17:32 schreef XL9 het volgende:
[..]
We would invade holland but I don't think there's alot of money here in the flower market.![]()
Verwijderd
Korea is de grootste online gaming community van de wereld.. wedden dat ze daar phatte XPtjes hebben om te kunnen winnen met gaming.Op vrijdag 21 juni 2002 11:16 schreef _Geus_ het volgende:
[..]
een dikke 3,5 miljoen...
ik vraag me af of ze daar meer dan 100 pc's hebben
Verwijderd
Hmmm I haven't been window shopping in Amsterdam in many yearsOp vrijdag 21 juni 2002 18:16 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
But you forgot: Drop (haribo), the walls/ red light district (de walletjes/ rode light district) and last but not least our Hegelslegel (hagelslag/venz)
But you have done that once in your life i conclude out of your sentence?Op vrijdag 21 juni 2002 18:34 schreef randy48 het volgende:
[..]
Hmmm I haven't been window shopping in Amsterdam in many years
Verwijderd
Eerst wedden we met ARS om de eerste plaats om $ 1000, dan geven we guus $ 1000, laten we al die koreaantjes joinen, dan winnen we...
lekker toch!
Ja dat herinner ik me nog van dat spel lineage: get the blood pledge. Ze namen het spel daar zo serieus dat ze een clanwar die niet doorging vanwege lag op de server maar besloten in het echt uit te voeren. Ik kan het linkje nu niet vinden maar daar werden een hoop haren en ogen en neuzen verbouwdOp vrijdag 21 juni 2002 18:31 schreef Mafferik het volgende:
[..]
Korea is de grootste online gaming community van de wereld.. wedden dat ze daar phatte XPtjes hebben om te kunnen winnen met gaming.
Verwijderd
[late reply]Op vrijdag 21 juni 2002 08:52 schreef XL9 het volgende:
on taking back 1st place and hitting the 6,000,000 mark in Eccp.
Zijn we al klaar dan?
[/late reply]
Verwijderd
I have been to the Netherlands many timesOp vrijdag 21 juni 2002 18:44 schreef InNuedo het volgende:
[..]
But you have done that once in your life i conclude out of your sentence?
Me 2Op zaterdag 22 juni 2002 04:46 schreef randy48 het volgende:
[..]
I have been to the Netherlands many times
hehe, ROFLMAOOp vrijdag 21 juni 2002 18:16 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
But you forgot: Drop (haribo), the walls/ red light district (de walletjes/ rode light district) and last but not least our Hegelslegel (hagelslag/venz)
wicked
Deze plek is te koop.
Feest? In plaats van de 31/2 miljoen zuid Koreanen die meegaan doen zijn het er nu in 1 klap (schop) dik 10 miljoen geworden. Ik weet niet op GoT en Tweakers dat wel aankunnenOp zaterdag 22 juni 2002 11:10 schreef KeeZ het volgende:
oh ja, Zuid korea rox, ze zijn net doorgegaan naar de halve finalesten koste van spanje
woei !! feest !!
Zouden we nu ook andere smileys moeten nemen?
Denk dus niet dat we die koreanen moeten nemen als we in eCCP verliezen hebben we grote kans dat we onze grote vriend Randy moeten missenOp vrijdag 21 juni 2002 19:21 schreef Flapmo het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik me nog van dat spel lineage: get the blood pledge. Ze namen het spel daar zo serieus dat ze een clanwar die niet doorging vanwege lag op de server maar besloten in het echt uit te voeren. Ik kan het linkje nu niet vinden maar daar werden een hoop haren en ogen en neuzen verbouwd. Verder gingen ze voor dat spel mensen vermoorden die hun HC chars vermoord hadden, enige probleem, virtueel hun char gemold IRL de persoon teruggepakt. MAssa's mensen gingen ook protesteren tegen het spel (vooral moeders
).
Well... then you must enjoy THIS song by the world-famous Pe Daalemmer en Rooie Rinus:Op zaterdag 22 juni 2002 04:46 schreef randy48 het volgende:
[..]
I have been to the Netherlands many times
http://www.rtvnoord.nl/mp3file/Pe_Dalo_en_Rini_Rosso.mp3
PS "There's nothing beyond Groningen!"
This is my sick nature.
Verwijderd
Sure there is, The Anchor in EemshavenOp zondag 23 juni 2002 01:47 schreef hbokh het volgende:
[..]
Well... then you must enjoy THIS song by the world-famous Pe Daalemmer en Rooie Rinus:
![]()
![]()
![]()
And you haven't been assimilated? Shame on my parentsOp zondag 23 juni 2002 02:46 schreef randy48 het volgende:
[..]
Sure there is, The Anchor in Eemshavenand the Eemshotel, I stayed there for about 3 months about 10 or 12 years ago
Verwijderd
I had a good time there. Lots of good food and beer and pretty girls to look at
So MarcyDarcy did you like that pic of Horus2 from ars
if it aint dutch it aint much
AMEN!Op zondag 23 juni 2002 01:47 schreef hbokh het volgende:
[..]
Well... then you must enjoy THIS song by the world-famous Pe Daalemmer en Rooie Rinus:
![]()
![]()
![]()
En Pe en Rinus rulen!!!