Toon posts:

achterwaartse fanduct

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een fanduct, die de warme lucht van boven de processor afzuigt en dan aan de achterkant uitblaast.
Ik heb ze wel eens gezien in een aopen case afzo.
Weet iemand of ze ergens te koop zijn?

danke schon

Verwijderd

dat is gewoon een klein bochtje met een fan erin zitten ook vaak bij compax erin vooral bij de pIII

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 08:08
Waarom pak je niet gewoon een stuk karton en maak je er 1? Kun je testen of je het goede resultaat krijgt en je kan hem precies op maat maken.

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

kan ook met zo'n buigbare plastic pijp, is niet zo lastig om te maken en kost ook niets. Zullen ze vast wel hebben bij de lokale doe-het-zelf-boer

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:03

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waarom niet gewoon een Enermax voeding met een zuig-fan aan de onderkant?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 08:08
Een zuigfan zuigt ook andere lucht aan, niet alleen van je proc en het is niet effectief genoeg.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 09:11 schreef Tadango het volgende:
Waarom pak je niet gewoon een stuk karton en maak je er 1? Kun je testen of je het goede resultaat krijgt en je kan hem precies op maat maken.
Ik heb liever geen papieren troep in mijn kast..
Op vrijdag 21 juni 2002 09:20 schreef SaSxNEO het volgende:
kan ook met zo'n buigbare plastic pijp, is niet zo lastig om te maken en kost ook niets. Zullen ze vast wel hebben bij de lokale doe-het-zelf-boer
Die pijp zal dan 8cm boven mijn cpu uitsteken. Geen oplossing...
Op vrijdag 21 juni 2002 09:36 schreef Microkid het volgende:
Waarom niet gewoon een Enermax voeding met een zuig-fan aan de onderkant?
Ja, is een mogelijkheid. maar wel duur..
edit: Ik heb pas een nieuwe psu gekocht en zoals gezegd, het is niet effektief
Het zou fijn zijn als iemand er eentje heeft liggen of een shop weet dat het te koop heeft.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:43

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

je kunt em idd het beste van karton maken.

als je 2 gelijke bochten uit een kartonnen plaat knipt en er dan vervolgens een ronde kartonnen zijkant omheenbuigt, kun je em heel mooi custom made maken. lijkt mij DE methode

maarre hoezo papieren troep? ik denk dat het het de meest functionele oplossing is, en zeker stevig genoeg

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:37

Croga

The Unreasonable Man

Ik weet precies wat je bedoelt..... In mijn Dell P3 en P4 systeem zit een dergelijk systeem, in combinatie met een passieve CPU cooler en een 9cm Case fan. Werkt een stuk beter dan de gemiddelde CPU fan.

In het geval van de Dell systemen hebben ze een plastic "converter" op de fan-aansluiting van de kast zitten. Hier wordt de 9cm fan in geklikt, en de fanduct op geklikt. De fanduct is een enkel stuk plastic wat zorgt dat de lucht die de fan uit de kast blaast, eerst over de proc moet.

Ik zou me voor kunnen stellen dat de connector/duct combo los te koop moet zijn, maar ik heb geen flauw idee waar.... Mocht je hem vinden, ben ik erg geinteresseerd (ik heb ook nog 1 kast die níet van Dell is :))

Verwijderd

Topicstarter
SCHOP >:)

• De Geens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-03-2025
zelf make die boel ! ! ! :7

Verwijderd

Topicstarter
nouja :(

Gefeliciteerd met je #1 post tbtbeer!
Pagina: 1