[T68i] Bug in Firmware ?

Pagina: 1
Acties:

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:42

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Topicstarter
Of is het een "hidden feature" ?

Mijn T68i is regelmatig 'uit' als ik hem uit mijn tas of broekzak haal. Nu blijkt het volgende: Als ik het toetsenbord blokkeer en druk daarna 10 seconden op de "No" toets dan gaat ie uit! :? Lijkt mij niet heel erg handig.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben ? Is het een FW probleem of toch de hardware...

Ik heb trouwens nog FW R2A ('dankzij' Belcompany maar dat staat in een andere topic).

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik dacht dat dit zo hoorde. Als ie vastloopt kun je ook een tijdje NO inhouden waarna ie uitgaat. Bij de T65 was dit ook zo. Maar waarom zou je anders 10 sec op de NO toets drukken?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Topicstarter
Tja, maar wat als je telefoon nu in je tas zit en iets drukt 10 seconden (of langer) tegen je toetsen aan ? Dan is ie dus uit en daar ben ik dan weer niet blij mee. Maar als jij zegt dat dat zo hoort....dan moet ik er maar mee leren leven, maar leuk vind ik het niet...

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 10:19
Gewoon aan je riem hangen. Van ericsson heb je goeie tasjes/houders om aan je riem te clippen. Ik heb het zelf nog niet meegemaakt dat ie uitging.

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

KreKkeR241

11101001010

Op vrijdag 21 juni 2002 11:54 schreef Kit-Lin het volgende:
Gewoon aan je riem hangen. Van ericsson heb je goeie tasjes/houders om aan je riem te clippen. Ik heb het zelf nog niet meegemaakt dat ie uitging.
Niet iedereen draagt altijd een riem :-)

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 11:54 schreef Kit-Lin het volgende:
En het staat super stumperig!

zo van kijk mij eens, ik heb een mobiel!

( net of er nog mensen zijn zonder... |:( )

Verwijderd

aan je riem is onhandig, kan overal aan blijven hangen.
Tevens, zoals al eerder gezegd, niet iedereen draagt altijd een riem, ik namelijk ook niet.

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 10:19
Tja het maakt mij niks uit wat mensen van mij denken. Gemak is voor mij het belangrijkst en daarbij zien mensen toch nooit mijn houder + mobiel omdat er meestal mijn t-shirt er overheen ligt.

Voordeel is ook dat de scherm niet beschadigt dan hoef je tenminste niet bang te zijn voor de krassen die er mogelijk op kunnen komen.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Naja, je drukt toch niet zomaar 10 sec het NO knopje in :? Bij mij is ie stroef genoeg om er niet zomaar tegenaan te drukken

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Topicstarter
Nee, ik druk ook niet zomaar 10 seconden op het NO knopje, maar als ik regelmatig een uitstaande telefoon uit mijn tas haal ga ik wel zoeken hoe dat dan kan. En bij mij is ie dus blijkbaar niet stroef genoeg.

Pagina: 1