Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Ik dacht dat dit zo hoorde. Als ie vastloopt kun je ook een tijdje NO inhouden waarna ie uitgaat. Bij de T65 was dit ook zo. Maar waarom zou je anders 10 sec op de NO toets drukken?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Tja, maar wat als je telefoon nu in je tas zit en iets drukt 10 seconden (of langer) tegen je toetsen aan ? Dan is ie dus uit en daar ben ik dan weer niet blij mee. Maar als jij zegt dat dat zo hoort....dan moet ik er maar mee leren leven, maar leuk vind ik het niet...
Gewoon aan je riem hangen. Van ericsson heb je goeie tasjes/houders om aan je riem te clippen. Ik heb het zelf nog niet meegemaakt dat ie uitging.
Niet iedereen draagt altijd een riem :-)Op vrijdag 21 juni 2002 11:54 schreef Kit-Lin het volgende:
Gewoon aan je riem hangen. Van ericsson heb je goeie tasjes/houders om aan je riem te clippen. Ik heb het zelf nog niet meegemaakt dat ie uitging.
Verwijderd
En het staat super stumperig!Op vrijdag 21 juni 2002 11:54 schreef Kit-Lin het volgende:
zo van kijk mij eens, ik heb een mobiel!
( net of er nog mensen zijn zonder...
Verwijderd
aan je riem is onhandig, kan overal aan blijven hangen.
Tevens, zoals al eerder gezegd, niet iedereen draagt altijd een riem, ik namelijk ook niet.
Tevens, zoals al eerder gezegd, niet iedereen draagt altijd een riem, ik namelijk ook niet.
Tja het maakt mij niks uit wat mensen van mij denken. Gemak is voor mij het belangrijkst en daarbij zien mensen toch nooit mijn houder + mobiel omdat er meestal mijn t-shirt er overheen ligt.
Voordeel is ook dat de scherm niet beschadigt dan hoef je tenminste niet bang te zijn voor de krassen die er mogelijk op kunnen komen.
Voordeel is ook dat de scherm niet beschadigt dan hoef je tenminste niet bang te zijn voor de krassen die er mogelijk op kunnen komen.
Naja, je drukt toch niet zomaar 10 sec het NO knopje in
Bij mij is ie stroef genoeg om er niet zomaar tegenaan te drukken
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Nee, ik druk ook niet zomaar 10 seconden op het NO knopje, maar als ik regelmatig een uitstaande telefoon uit mijn tas haal ga ik wel zoeken hoe dat dan kan. En bij mij is ie dus blijkbaar niet stroef genoeg.
Pagina: 1