Hey. Ik heb een pagina waarin de plaatjes in layers staan zodat ik ze kan verbergen en kan weergeven(met display:block|none). Nu wil ik dat deze layers met deze plaatjes net zo reageren als gewone plaatjes. Net alsof je met HTML werkt en er een plaatje in zet. Het moet dus net lijken alsof er geen layers zijn(ik heb ze alleen nodig voor het verbergen en weergeven). Ik wil hierbij geen breedte opgeven aan de layer, dit in verband met het grote html/css niveauverschil binnen de organisatie waar de site van is. Dat dit automatisch gaat zou wel goed zijn(een scriptje die de positie van de layer bijvoorbeeld automatisch bepaald, en de tekst daar goed omheen uitlijnt zoals dat anders ook het geval is), maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Ik heb de volgende dingen geprobeerd:
Ik ben redelijk nieuw op het css gebied, en ik ken nog niet alle mogelijkheden. Maar ik neem aan dat dit toch gewoon mogelijk is? Ik heb al flink gezocht. Dus of ik kijk niet goed, of het staat echt nergens..
Het probleem hierbij is dat de layer een volledige regel in beslag neemt. Het resultaat is dus:Tekst , blablablabla, tekst, blablabla.
<div id="content" style="display:none; position:relative;">
Plaatje
</div>
<div id="hidden" style="display:block; position:relative;">
Plaatje
</div>
Tekst , blablablabla, tekst, blablabla.
Dit heb ik ook geprobeerd:Tekst , blablablabla, tekst, blablabla.
Plaatje
Het probleem hierbij is dat het plaatje hier als het ware wegvalt. Hij kiest wel de positie na de eerst tekstregel, maar de 2de tekstregel gaat er doorheen.Tekst , blablablabla, tekst, blablabla.
<div id="content" style="display:none; position:absolute;">
Plaatje
</div>
<div id="hidden" style="display:block; position:absolute;">
Plaatje
</div>
Wat ik wil is dus gewoon:Tekst , blablablabla, tekst, blablabla. | <plaatje en tekst door elkaar heen>
op een regel.Tekst , blablablabla, tekst, blablabla. | Plaatje | Tekst , blablablabla, tekst, blablabla.
Ik ben redelijk nieuw op het css gebied, en ik ken nog niet alle mogelijkheden. Maar ik neem aan dat dit toch gewoon mogelijk is? Ik heb al flink gezocht. Dus of ik kijk niet goed, of het staat echt nergens..