Toon posts:

maxtor D740X 7200 60Gb?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
heb net vandaag voor het eerst zelf een systeempje in elkaar gezet. (!!!!!) Loopt prima met XP erop. Mijn 60 Gb maxtor schijf heeft echter maar 56 Gb aan ruimte en is niet echt stil. (hij ratelt een beetje)
Hoe kan dit? Moet ik deze terugsturen?

Groeten,

Kas

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
56 GB heeft te maken met het 1000KB/1024KB systeem en dat tikken: ligt eraan hoe hard. Ik heb exact dezelfde, bij zoekacties ratelt hij een beetje ja, maar acoustic management staat bij mij dan ook uit.

Groeten hoeft trouwens niet, zie faq. :)

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 16:17
Bij mij maakt de harde schijf totaal geen geluid bij het 'seeken'. Ik heb hem ook op de bodem van m'n kast liggen met een stukje camping-slaapmat er tussen van zo'n 1,5 cm dik.
Hang ik hem in m'n kast, zoals het hoort, dan maakt ie dus wel herrie...

Verwijderd

Topicstarter
Ok,
Haha, ik zal niet meer groeten. Stom van me had ik niet gelezen.
Ik ben in ieder geval gerust gesteld. Mijn dank. Ik ga leuk verder spelen. Hij loopt als een tiet. Nu mijn grafische kaart installeren.

Kas

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 02:16 schreef Kaskas het volgende:
Ok,
Haha, ik zal niet meer groeten. Stom van me had ik niet gelezen.
Ik ben in ieder geval gerust gesteld. Mijn dank. Ik ga leuk verder spelen. Hij loopt als een tiet. Nu mijn grafische kaart installeren.

Kas
Dat Kas moet je ook weglaten..............

Verwijderd

Tja mijn 40 GB is ook maar 38, dus das normaal bij maxtor!
En dat ratellen moet je zien als het snorren van een poes, je comp is momenteel gewoon erg tevreden ;)

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Op vrijdag 21 juni 2002 02:18 schreef gve het volgende:

[..]

Dat Kas moet je ook weglaten..............
Moehahaha... :)
Op vrijdag 21 juni 2002 02:47 schreef didaaf het volgende:
Tja mijn 40 GB is ook maar 38, dus das normaal bij maxtor!
En dat ratellen moet je zien als het snorren van een poes, je comp is momenteel gewoon erg tevreden ;)
Niet alleen bij Maxtor hoor: Ik heb een 60GB harddisk gekocht, en nu geeft windows maar 55.9GB aan.... Wat het ratelen betreft, ik heb net dit proggie gehaald om mijn eigen Maxtor in te stellen.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, de hierbovenstaande reactie zegt genoeg eigenlijk ..

Lees de faq even door wat betreft de ruimte, en om het acoustic management te regelen kun je een programma downloaden.. Daar is ook genoeg over te vinden via de search..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.