Toon posts:

Vraagje aan de DPC crew

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet overkomen als een zeikerd maar ik zit toch met de volgende vraag(ja daar is ie weer):

Komt er nog een top 50 ???

er is een poll over geweest en er zijn veel woorden aan besteed. Maar ik hoor en zie er niets van terug....

Mischien ben ik de enige die er zo veel belang aan hecht maar ik ben er toch wel benieuwd naar

tiep vout

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
* [eNeRGy] ]schuift de vraag door aan Onno

Hij is de enige die over de stats gaan

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Proxy71; Enig ben je wel, maar de enigste? :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmmmmmmmm

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

als we toch gaan mierenneuken ;)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hij is de enige die over de stats gaan[/quote]Hij is de enige die over de stats gaat

One's never alone with a rubber duck.

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Onno: ik vind dat een kleine toelichting wel op z'n plaats is hier.

De link brengt ons naar "Nee" toe. OK je wilt niet meer moeite doen vanwege al die mensen die (in jouw ogen) maar blijven zeuren over een top 50 ipv een top 30. De reden die je elke keer weer moet vermelden is telkens de zelfde en om die telkens weer te moeten geven zal je waarschijnlijk spuugzat zijn.

Maar, het moet toch mogelijk zijn om naar alternatieven te kijken? De programmatuur aanpassen zal, mits goed geprogrammeerd, geen moeite kosten om aan te passen. Het belangrijkste argument is dat het forum het niet aan zou kunnen. Maar de stats van crisp staan in de zelfde thread en dat gaat toch ook goed? Is het daarom niet mogelijk om de stats te verdelen in meerdere delen. Dan kan het wel in 1 thread in het forum staan en ben jij ook van het gezeur af.

bijvoorbeeld:
deel 1: stats top 50
deel 2: overige (top stijgers, wanneer halen..., crisp stats, enz...)

Deze posting moet je niet zien als kritiek maar als een alternatieve verandering voor de al goede stats die er nu zijn. Wat je er mee doet is aan jou.

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

Verwijderd

Topicstarter
Fraek:

Dank je wel.... zo denk ik er dus ook over maar aangezien er inderdaad nogal kort gereageerd word ben ik er dus niet op verder gegaan

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Ik heb er tijdens de vorige discussie al wat woorden aan "vuil" gemaakt en ik moet dus helaas constateren dat ik die woorden tot nu toe nog steeds moet laten staan. Bijzonder jammer dat de punten in dat verhaal dus nog steeds van toepassing zijn. Ik zal ze hier niet nogmaals opnoemen. Voor degenen die mijn reactie nog een keer wil nalezen is hier de link.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heren... Onno is zo vriendelijk elke dag de stats te produceren, hij wil geen top50 (net zomin als ik). Laat hem in zijn waarde, dit topic was al gesloten! :(

Verwijderd

jammer he als je weer op de 33 plaats staat, wij hebben dit ook * keer per week en wat kan je eraan doen>>>>>> meer assimileren.
niet zeuren en zorgen dat er meer gras op tafel komt!!!

Wees blij met de stats die er nu zijn.
(ik denk wel dat die top30 een hele hoop mensen motiveert en het team ook zo hard laat groeien, otw keep up the good work!!)

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
* [eNeRGy] ]vind het raar dat 1 persoon bepaald wat wel en niet in de stats wordt opgenomen

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty vindt dat logisch, omdat die persoon de stats ook creeert voor ons!

En als je een TOP50 gaat integeren, dan kan je net zo goed de hele lijst maar publiceren. Het moet wel een beetje overzichtelijk blijven!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50

NightBird

DPC-Crew Coding
Ik vind de stats nu al erg groot, van mij mag er eerder wat weg dan wat bij.

de top15 stijgers mag wel weg wat mij betreft. 95% van de mensen snapt dat stuk toch niet, en verder is het erg 'fraude'gevoelig.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Frenzy
  • Laatst online: 22-12-2025
dit is toch al uitgelegd door Onno? Het kàn niet omdat Topix (news post geval van Femme) met nog 20 extra regels aan stats over z'n nek zou gaan...

Dus er is geen discussie mogelijk....

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:51

s3n

De topix kan dus geen extra 20 regels aan voor een top50?? Maar wel extra regels voor de 15 stijgers, vreemd

Verwijderd

Als er mensen zijn die vinden dat de stats niet voldoen, dan moeten ze zelf maar een stat maken. Dan kunnen we die eventueel vergelijken/combineren. Maar ga het werk van iemand anders niet afkraken omdat je het zelf anders gehad zou willen hebben.

• DSmarty
  • Niet online
En die, overbodige, shit mag van mijn part ook geschrapt worden... slaat als een tang op een varken... (en is dus niet koe-gerelateerd ;) )

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 19:05 schreef mozeskriebels het volgende:
Als er mensen zijn die vinden dat de stats niet voldoen, dan moeten ze zelf maar een stat maken. Dan kunnen we die eventueel vergelijken/combineren. Maar ga het werk van iemand anders niet afkraken omdat je het zelf anders gehad zou willen hebben.[/quote]heb ik 1 keer gedaan ... bij wijze van grap omdat de stats laat waren.... kreeg dus bijna een flame aan mijn kont :( ... was wel goed bedoeld hoor

Verwijderd

Maar dan kunnen de mensen het toch vergelijken. Misschien moet jij jouw stat dan nog een keer op t.net zetten. Dan kun je met onno overleggen wie eventueel wat doet. Dan kun jullie samen meer stats leveren in minder tijd.

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:51

s3n

ik zit in hetzelfde team als proxy 71
En ik ben er mee bezig, met een top50.
Maar ik krijg um niet fatsoenlijk op een ubb forum

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
Het is de bedoeling dat er dagelijks een statsposting is op het forum, en niet meer dan 1. Als je dus iets met dagelijkse DPC stats wil gaan doen moet je het maar met Onno gaan coordineren, anders hebben we hier straks 200 verschillende dagelijkse allemaal ZEER nuttige stats.

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1