Project GoT 
Ik kwam recent op dit idee toen ik voor de *zoveelste* keer echt helemaal niks te doen, dus besloot aan m'n register te kloten.
Nu kwam ik een aantal dingetjes tegen, wat in de toekomst ons (Of mijn
) surf-sneldheid op GoT kan 'ver-eenvoudigen'.
Ik kwam in 't register achter de 'about:' URL's. Na wat knutselen en meer kon ik al gau about:got tikken, en ja hoor. IE sprong meteen naar GoT.
Om dit te doen, is heel makkelijk
a. Doe Star > Run (Uitvoeren) > Regedit <ENTER>
b. Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs
c. Maak daar een neiuwe Tekenreekswaarde aan (Rechter-muis-knop > Nieuw > Tekenreekswaarde) Vul naam in (got oid) en URL.
ga nu terug naar je browser en tik about:got in, en floeps, je bent er.
Nu, als er nog een paar aardige tweakers zijn, is dit mogelijk om te automatiseren? Dus bijv. about:got/12 en dattie dan automatisch /listtopics.php/12 bijvoegd ofzo. Zou wel toppie zijn
I'm out.
Ik kwam recent op dit idee toen ik voor de *zoveelste* keer echt helemaal niks te doen, dus besloot aan m'n register te kloten.
Nu kwam ik een aantal dingetjes tegen, wat in de toekomst ons (Of mijn
Ik kwam in 't register achter de 'about:' URL's. Na wat knutselen en meer kon ik al gau about:got tikken, en ja hoor. IE sprong meteen naar GoT.
Om dit te doen, is heel makkelijk
a. Doe Star > Run (Uitvoeren) > Regedit <ENTER>
b. Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs
c. Maak daar een neiuwe Tekenreekswaarde aan (Rechter-muis-knop > Nieuw > Tekenreekswaarde) Vul naam in (got oid) en URL.
ga nu terug naar je browser en tik about:got in, en floeps, je bent er.
Nu, als er nog een paar aardige tweakers zijn, is dit mogelijk om te automatiseren? Dus bijv. about:got/12 en dattie dan automatisch /listtopics.php/12 bijvoegd ofzo. Zou wel toppie zijn
I'm out.