Toon posts:

Winchat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op W2k is er een proggy winchat, een proggy die je met een andere pc kan chatten. Nou ik heb een W2k boek aangeschaft en er staat dat je met w98 kan chatten mits je er op w98 wel apart moet installeren, ik heb me suf gezocht naar dat proggy in w98 en kan niet vinden of heb ik niet goed gezocht??? :( Toen heb ik geprobeerd winchat te kopieeren van W2k naar w98, maar dat lukte niet!
En ik ben een newbie bij jullie, maar ik volg jullie al een tijdje op aanraden van Foolzero :)!!!

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Ff topic omhoog helpen;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
winpopup.exe?

Verwijderd

Winpopup is idd dat proggie voor win98 (staat gewoon in de windows directory), maar bedoelen ze niet in dat boek dat je winchat op die win98 bak moet installeren (M$ kennende zullen winchat en winpopup niet echt compatible zijn...)??

Wat gaat er fout als je winchat op win98 installeert dan?

Verwijderd

Topicstarter
Winchat zegt dattie een paar *.dll bestanden missen om te draaien, toen heb ik maar ook gekopieerd en toch bleef ie maar melden :(, "Stik!!!" dacht ik, toen ben ik maar opgehouden! En ik ga wel winpopup ff proberen of het wel lukt,enfin dat horen jullie wel!

• HighLander
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2020

HighLander

One day you will see

zonder dollen,
ik weet wat je bedoeld...
NT kent winchat
ander core kent winpopup, zit ook iets soortgelijks in NT, erg leuk als de hele practicumzaal opeens zelfde bericht krijgt "JAVA sucks".. geen idee hoe ze het flikten, :)

Wie regeld er een simpel proggie wat nt met 98 verbind....
-neem dan icq of mirc....
-nee wil een point-to-point

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

Pagina: 1