[3d Animatie] Space cartoon

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Ik heb op het Grafisch Lyceum Rotterdam een 3D filmpje gezien wat een soort Star Trek en sci-fi parodie was. Best flauw, maar het ging om de animatie en die was echt heel erg goed. Nu weet ik alleen niet hoe dit heette en wat het was.(Geen Sev Trek, via google gevonden)

Misschien komt hier meteen een slot op en hoort het hier toch niet thuis, maar ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen aangezien hier 3D die-hards moeten zitten.

Verwijderd

Ik ken wel een Star Wars parodie.. :)

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 13:51

Eranum

geek!

Samuli Torssonen's Star Wreck misschien? Ook al is het hem nie, zeker checken.

tää on taas niin tätä

• The_Sentinel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
edit:

Oops was een starwars filmpje en geen startrek :)

WTF! Hebben we nu alweer koffiepauze!?

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik dacht dat je (door de titel) een 3d space animatie fil wilde maken, anyhoet, dit word denk ik een slotje omdat GoT geen google is.

* Yellow|A whitepony is een kloeke CD

|{ brrr }] |

• _NeMeSiS_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 15:50

_NeMeSiS_

Millennial

Op donderdag 20 juni 2002 23:14 schreef Device het volgende:
Ik heb op het Grafisch Lyceum Rotterdam een 3D filmpje gezien wat een soort Star Trek en sci-fi parodie was. Best flauw, maar het ging om de animatie en die was echt heel erg goed. Nu weet ik alleen niet hoe dit heette en wat het was.(Geen Sev Trek, via google gevonden)

Misschien komt hier meteen een slot op en hoort het hier toch niet thuis, maar ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen aangezien hier 3D die-hards moeten zitten.
bij de les van Dhr zielhuis zeker :P

zeker met dat die vliegtuigjes een koelkast in vliegen ofzo toevallig ? :) .. kan me vaag nog iets van herinneren

Verwijderd

ik weet welk filmpje je bedoeld, maar ik kan er potsie niet opkomen :(

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 09:35 schreef _NeMeSiS_ het volgende:

[..]

bij de les van Dhr zielhuis zeker :P

zeker met dat die vliegtuigjes een koelkast in vliegen ofzo toevallig ? :) .. kan me vaag nog iets van herinneren
Die kan ik me ook herrineren. Dat was inderdaad een Star Wars parodie. Maar door een GLR student gemaakt. Dit andere filmpje wat ik bedoel was Amerikaans.

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
Ik heb hem ook gezien, maar ben ook de naam vergeten, maar post dit soort dingen aub voortaan in de Huiskamer.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Verwijderd

Zoals je aan de reacties van Yellow en Oogst kunt merken, is dit topic niet op zijn plaats. Als je iets wilt vinden, dan moet je zoeken, en daarmee bedoel ik dus niet even een topic openen zodat anderen dat voor je doen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.