Toon posts:

hauppauge TV kaart enkel 640*480 resolutie????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ,
heb een hauppaauge Tv kaart met FM tuner , Nu is het probleem dat als ik full screen kies het scherm niet volldig gevult wordt maar dat er een beeld kader is ter groote van ongeveer een 12"" scherm met daarond een breede zwarte rand . Ik werk in 1024*768 , als ik men schermresolutie op 640*480 zet word wel het hele scherm gevult .en ik vind dus nergens bij de instellingen om weergave reolutie te wijzigen kan die kaartje maar tot 640*480 ?? zou me sterk lijken :?

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:22

Neomess

neomess.nl

heb je op de site gekeken van het bedrijf van de kaart?
heb je de faq goed bekeken

ik heb zelf niet gekeken hoor dus t ken best dat t er idd niet tussenstaat (of zegt je naam al genoeg?)

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 11:49
je kan dus gewoon deze optie aanvinken bij de settings:
allow resolution change
dan zet hij het zelf om naar 640 en als je uit fullscreen gaat terug naar de reso die jij hebt ingesteld

Verwijderd

Topicstarter
ik vind daar nergens niks van terug waarom denk je dat ik het vraag , BTW wat heeft mijn nick daar nu mee te maken die hebbek al 2 jaar dus lul der niet over

Verwijderd

Topicstarter
raar heb ik al geprobeerd ma doet niks , nog is proberen dan

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:22

Neomess

neomess.nl

hey niet vloeken, het was maar een vraag hoor, en dat je al lang zo heet weet ik ook wel (je staat al langer ingeschreven hierzo en je naam ken maar 1 keer verandert zijn namelijk) maar sorry dat ik je beledigt heb hoor

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 11:49
je gebruikt ook die wintv2000/wintv32 die standaard erbij zitte?

voor de wintv2000:start prog op->klik op PREF(staat vanboven --> klik op de tab tv-mode en daar staat het dus

bij wintv32: display-->preferences-->klik op de tab tv-mode

gewoon ff in de settings gaan zoeken dus :)

Verwijderd

ik gebruik dezelfde kaart op 1600x1200, fullscreen en dat werkt perfect. Het zit hem inderdaad normaal gezien in de optie allow resolution change.

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 13:01

Flotter

Pelipper!

Resolutie is trouwens 800x600 ipv 640x480 :)

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Topicstarter
heb de dat van die resolutie aangepast het beeld is nu groter op full screen maar er blijft nog atijd zo'n zwarte rand rond zitten die ik niet weg krijg :?

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:03
Heb jij toevallig Win 2k of WinXP want daarbij kan de resolutie voor de tv kaart niet hoger dan 640 x 480. Je moet in de opties zetten dat als je volledig scherm schakelt dat je pc van resolutie verandert (moet je in WinTV 2000 kijken)

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 13:01

Flotter

Pelipper!

Op vrijdag 21 juni 2002 14:08 schreef Amateur het volgende:
heb de dat van die resolutie aangepast het beeld is nu groter op full screen maar er blijft nog atijd zo'n zwarte rand rond zitten die ik niet weg krijg :?
Misschien staat het PAL-gedoe niet helemaal goed?
Ik heb alle zenders hier op PAL BGHIDK staan, als ik ze op PAL N zet zit er ook een rand omheen.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Topicstarter
yep dat was het , stond op PAL-N dat ik daar niet aan gedacht heb , messchien is men nick terug ff van toepassing :) thanks flotter
Pagina: 1