Oke ff voor de voledigheid ik maak gebruik van x-cdroast en heb een liteon 32 speed brander (LTR 32125W) als brander.
Het volgende is het probleem om een of andere reden kan ik geen cd's branden
Ik heb momenteel het volgende gedaan.
- De kernel geconfigureerd met scsi-emulatie & regular (dit zowel als module als vast geprobeerd)
- De lilo aangepast met append="hdd=ide-scsi"
- Gecheckt of brander niet kapoet was
Echter blijft x-cdroast aangeven dat de scsi-emulatie niet geinstaleerd is en if dat ik hiertoe geen rechten heb
Het maakt niet uit ofdat ik als root of als user ben ingelogt. Ben intussen alweer een aantal hulpdiensten afgeweest en zelfs mijn pshy werd bijna gestoort van mijn klachzang over dat ik niet ff een backupje van linux kon branden en mijn muziek niet kon overzetten op cd-rom.
Wie weet er raad
Ik draai btw debian sid met kernel 2.4.18
Het volgende is het probleem om een of andere reden kan ik geen cd's branden
Ik heb momenteel het volgende gedaan.
- De kernel geconfigureerd met scsi-emulatie & regular (dit zowel als module als vast geprobeerd)
- De lilo aangepast met append="hdd=ide-scsi"
- Gecheckt of brander niet kapoet was
Echter blijft x-cdroast aangeven dat de scsi-emulatie niet geinstaleerd is en if dat ik hiertoe geen rechten heb
Het maakt niet uit ofdat ik als root of als user ben ingelogt. Ben intussen alweer een aantal hulpdiensten afgeweest en zelfs mijn pshy werd bijna gestoort van mijn klachzang over dat ik niet ff een backupje van linux kon branden en mijn muziek niet kon overzetten op cd-rom.
Wie weet er raad
Ik draai btw debian sid met kernel 2.4.18