Toon posts:

A7V + onbekende pieperdepiep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb moeders een duron 1200 op een oud A7V mobo van mij gedoneerd, ding doet het 2 weken zonder problemen, toenet (zonder dat er ook maar iets aan gekloot is) zet ze em aan maar ding doet niks, ook geen gepiep, ik dingen losgehaald, videokaart eruit, geen piepjes, memory er ook uit, geen piepjes, ik die meuk weer teruggedaan en nu als ik em aan zet heeft een infinite loop van piepjes zonder verdere code, dus geen lange en korte door elkaar maar relatief lange achter elkaar, iemand een idee ? ik kon nergens een beep code lijst vinden waar deze in stond :(

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:21

JWO

bij mij in het zelfde geval was het mobo dood :(

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmm, ik ruk net die geforce2 (overkill voor ma :7) deruit, stop een andere videokaart erin, ding doet weer NIKS, bios batterij deruit, stroom der af (AHEM *D), batterij der weer in, ff contactpuntjes aanraken
BAMMMMMMMM GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!

vraag me niet wat het was, want ik heb geen idee

Verwijderd

Topicstarter
ja hoor, sluit de hele zooi weer aan, WEER dood :(

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:21

JWO

Op donderdag 20 juni 2002 23:18 schreef milanese het volgende:
ja hoor, sluit de hele zooi weer aan, WEER dood :(
dus maybe als nog je bord dood ;) ik heb em maar in geruild tegen een p4s533 >:)

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

DSK

boeiend...

Heb dit overlaatst gehad met een oudere comp. Als ik de Zipdrive loskoppelde, systeem starte op, na een tijdje uitstaan met de zipdrive eraan, niet werken (zelfde probleem). Misschien dat je door het aansluiten trg. het probleem hebt.

Is een aardingsprobleem heb ik ondervonden :)

Blog (Linux-related)

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb hetzelfde ook gehad, als ik de stroom er een tijdje vanaf haalde ging ie wel weer, was ook een aardingsprobleem.

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• wkunee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik had die lange piepjes als er iets mis was met mijn videokaart
probeer eens met je oude videokaart in windows te komen en je mobo te flashen..bios ver 1008 ofzo is wel goed en zet agp driving value op E A..doet wonderen ik zweer het..want toen ik een keer mijn voltage van mijn vid te laag had, had ik hetzelfde probleem..zet ook je geheugeninstellingen eens op sloom of default..
wel raar dat het zomaar gebeurt terwijl die het eerst goed deed, maar ja, je weet maar nooit.

Verwijderd

constante lange piepjes..uhm...Geheugen?

probeer 's ander geheugen.... mijn ervaringen. :)
Pagina: 1