Help ik nou mee of niet

Pagina: 1
Acties:

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb dat koetje geinstaleerd en als ie aan staat dan draait me cpu op 100%. Volgens die handleiding op T.net moet je nog allemaal instellingen doen. Als ik het laat help ik dan ook mee aan de dpc????

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nee, je moet gewoon precies doen wat hier staat: http://www.tweakers.net/reviews/123

• E-jey
  • Niet online
en waar wordt mijn cpu dan voor gebruik???

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:49
Op donderdag 20 juni 2002 22:40 schreef E-jey het volgende:
allerlei illegale dingen, DOS attacks enzo.. (lees dan)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

op dit moment draaitje je koetje dus al wel :)
het enige wat je nou morgen nog moet doen is je naam opzoeken in de stats bij distributed.net en dan DPC joinen! hoe je dat doet staat hier wel ;)

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Nu een goed antwoord:
Het }:O 'tje gebruikt je CPU voor het kraken van een 64-bits beveiligings code, die ook op internet wordt gebruikt. Door steeds mogelijke oplossingen te downloaden, en die uit te proberen zal hij kijken of hij de goede sleutel heeft. Dit uitrekenen van de key vergt kracht van je CPU. Dit merk je echter niet, omdat de }:O alleen gebruikt wat jij op dat moment niet nodig hebt (de idle tijd). Je kan de }:O dus altijd aan laten staan :) ,ook als je spelletjes speelt, want dat is er gewoon niks over voor de }:O , omdat het spel alles neemt :(

Zoals al werdt gezegd moet je eerst een paar van die sleutels (keys) verwerken en terugsturen. Dan moet je wachten totdat ze bij dnet hebben geupdate, en dan kan je DPC joinen zoals staat vermeld in /123.

Juist

Pagina: 1