Toon posts:

Het Net niet langer gratis

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ie al ergens voorbijgekomen is (zoeken leverde teveel hits op om allemaal door te spitten; gooi hem maar op slot als het oud nieuws is), maar het is nu dus officieel: Het Net is niet langer gratis! :( Nu gebruikte ik dit account toch alleen maar als backup en voor wat extra webspace, maar dat is vanaf nu dus afgelopen.

Hier het mailtje wat ik zojuist ontving:
Geachte heer MORA, ;)

Gratis internet is onbetaalbaar geworden. De verwachte inkomsten via e-commerce en online advertenties in de internetwereld vallen tegen. Ook voor Het Net. We willen u graag de middelen blijven bieden om van uw e-mailadres gebruik te maken, te surfen en te profiteren van de diensten van Het Net, maar dat lukt niet langer zonder een tegemoetkoming in de kosten te vragen.

Vanaf 27 juli aanstaande brengen we daarom EUR 2,95 per maand in rekening. U kunt dan blijven Standaard Surfen bij Het Net zoals u nu doet. U behoudt zo:

de 10% korting* op uw internettikken

uw huidige internetverbinding (u hoeft de instellingen in uw computer dus niet te veranderen!)

toegang tot de diensten van Het Net
en, heel belangrijk:

uw huidige e-mailadres en eventueel homepage!

We blijven uiteraard graag zo voordelig mogelijk voor u. We hebben daarom toch nog een leuk voordeeltje: blijft u Standaard Surfen bij Het Net, dan krijgt u nu elke maand uw eerste 120 internetminuten gratis!
Was en bent u tevreden? Dan hoeft u niets te doen. Het Net zet u dan per 27 juli over op Vernieuwd Standaard Surfen. Uw eerste 120 gratis internetminuten per maand krijgt u met ingang van de datum waarop u per e-mail de factuur ontvangt. Wilt u liever een andere abonnementsvorm?
Kijk dan op www.hetnet.nl/surftarieven.
U kunt daar kiezen uit onze andere voordelige SurfTarieven. Een eventuele afmelding kunt u het liefst binnen twee weken, en uiterlijk een maand na ontvangst van deze e-mail schriftelijk doorgeven. Kijk voor nadere informatie op www.hetnet.nl/help/surftarieven/administratief.html

Met vriendelijke groeten,

De Medewerkers van Het Net

P.S. U hoeft alleen te reageren als u een ander internetabonnement wilt dan Vernieuwd Standaard Surfen. Reageert u niet, dan brengen we per 27 juli
EUR 2,95 per maand in rekening. Vanaf die datum ontvangt u ook elke maand 120 internetminuten gratis!

* Gebaseerd op het KPN BelBasis tarief
Let er dus op dat je de boel op tijd schriftelijk opzegt als je de abonnementskosten niet wenst te betalen!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Mja, dit is al een tijdje bekend hoor .. :)

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik, maar het is nu dus officieel. Dit is althans het eerste bericht dat ik hierover van Het Net zelf heb ontvangen en nu wordt het dus even opletten om hem op tijd op te zeggen. That's all.

Verwijderd

[topic=416733/1/100]

Was al bekend. :)

Dit topic is gesloten.