[CM] Kabels uit het zicht

Pagina: 1
Acties:

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
In de meeste kasten met een window zie ik vaak dat alle dikke kabels uit de voeding naar het mobo en naar alle andere apparaten bijna helemaal uit het zicht zijn.

Hoe kan je dat een beetje uit het zicht halen? Want ik heb ook een window en dan zie je al die kabels,,, niet zo mooi...

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
je kan oa kabel slangen halen, die kan je om kabels heen draaien, gebruik ik ten minste ? kost wel wat, maar is wel mooi.

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04
Gewoon een beetje creatief zijn, beetje wegbinden enzo. Wat mij ook niet super tactisch lijkt om je complete zijkant van plex te maken.

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09-2025

merijnen

Beam Me Up Scotty!

tie-wraps blijven handig vind ik...

Verwijderd

Begin eerst maar eens met deze kabels zoals je hier ziet :

Het kebeltje van de blue orb naar het mobo toe :
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ezomer/casemod/blueorb.JPG

Achterin zie je een wittig rounded cable`tje lopen, daar zitten power cables in ;)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ezomer/casemod/hdcooler.JPG

Dat is een manier... Een andere manier is om ze gewoon ergens achter te stoppen. Sommige tweakers vouwen bv de IDE cables achter het mobo weg...

Ik hoop dat dit je helpt.

• blunt
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
een krimpkousje is een goed oplossing, heb ik ook met m'n pentium 1 casemod gebruikt

je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 22:19 schreef blunt het volgende:
een krimpkousje is een goed oplossing, heb ik ook met m'n pentium 1 casemod gebruikt
Een krimpkous wordt gebruikt in de elektronice slimmert ;) niet om cables weg te werken, is een beetje gepriegel he, en ik wil niet met iets warms aan m`n powercables zitten kloten ;) haha

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 20 juni 2002 22:18 schreef ThaQuick het volgende:

Waarom heb je die drie kabeltjes niet samengebonden? Want je hebt ze alleen maar dikker gemaakt

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Ikzelf heb dat niet gedaan, makker van me, ESF Ice heeft dat gedaan, die blorb was van hem maar omdat ie niet op z`n chipset paste ( |:( ) mocht ik em overkopen... ook die witte rounded cable is van hem...

Ik heb ook geen raampie dus mij boeit het niet, tis nu net toevallig dat ik het als een voorbeeld kan gebruiken ;)

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 22:22 schreef thedolf het volgende:

[..]

Waarom heb je die drie kabeltjes niet samengebonden? Want je hebt ze alleen maar dikker gemaakt
zoveel zal het niet uitmaken.. als er een window voor zit.. is het zo wel mooi..

wat ook mooi is om doorzichtig spiral wrap te nemen en dan ledjes derin tussen de kabels te doen.. geeft een mooi effect..

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 22:18 schreef ThaQuick het volgende:

Dat is een manier... Een andere manier is om ze gewoon ergens achter te stoppen. Sommige tweakers vouwen bv de IDE cables achter het mobo weg...

Ik hoop dat dit je helpt.
Wat gebruik je daar voor dan ? om dat om die kabels te doen zoals je bij die orb hebt gedaan. Hoe heet dat ?

Verwijderd

Als ik naar dat plaatje kijk zie ik dan die 3 kabeltjes langs het koelblok lopen, want als dat zo is zou dit toch niet zo heel erg slim zijn. Die koelblokjes kunnen best wel wat warmte krijgen en ik weet niet van welk materiaal die kabels zijn maar kan me voorstellen dat smelten toch best kan bij sommige soorten plastic >:)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 20 juni 2002 23:09 schreef Dennis_Dennis het volgende:
Als ik naar dat plaatje kijk zie ik dan die 3 kabeltjes langs het koelblok lopen, want als dat zo is zou dit toch niet zo heel erg slim zijn. Die koelblokjes kunnen best wel wat warmte krijgen en ik weet niet van welk materiaal die kabels zijn maar kan me voorstellen dat smelten toch best kan bij sommige soorten plastic >:)
Plastic smelt echt niet bij die lage temperaturen hoor.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-07 18:08

SilentSimon

Have you been hopped?

Op donderdag 20 juni 2002 23:03 schreef bloodnose het volgende:

[..]

Wat gebruik je daar voor dan ? om dat om die kabels te doen zoals je bij die orb hebt gedaan. Hoe heet dat ?
dat zijn kabelbinders :) of officieel gezegd: flexibele kabelovergang

Verwijderd

oh ja whoops :P

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

Op donderdag 20 juni 2002 23:12 schreef bloodnose het volgende:
oh ja whoops :P
:Z :)

Verwijderd

enne als je de enige echte officiele naam wil van die
kabelbindertjes.. of hoe jullie het hier ook noemen..

SPIRAL WRAP

Voila sie....

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

Op donderdag 20 juni 2002 23:36 schreef Cordobasdi het volgende:
enne als je de enige echte officiele naam wil van die
kabelbindertjes.. of hoe jullie het hier ook noemen..

SPIRAL WRAP

Voila sie....
kon maar niet op die naam komen :) lag ergens op het puntje van mn tong :)

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb zelf extra lange datakabels gehaald en het onderste deel (dat stuk wat je WEL ziet) geround en met tape afgeplakt. De rest ook met hetzelfde tape aangepakt (speaker, stroom e.d.) ziet er goed uit en kost je bijna niets!

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Pagina: 1