[SETI] belangrijk nieuws over mijn proxy!

Pagina: 1
Acties:

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Aangezien ik op korte termijn van plan ben om op kamers te gaan en het dan niet meer mogelijk zal zijn om mijn proxy daar voort te zetten, heb ik de afgelopen weken enkele verzoekjes gepost op zoek naar iemand die de boel wou overnemen.

En ja hoor! Daar is een reactie op gekomen! :)

Coldrain (de #79 binnen ons SETI-Team) zal de boel binnenkort overnemen, met zijn 1024down-256
up-lijntje zal het wat dat betreft een mooie vooruitgang zijn. Over enkele dagen zal hij de proxy in zijn geheel (dus ook apache, php en mysql en dus de hitparade scripts) gaan beheren aldaar. Ik zal daarbij waar nodig alle ondersteuning geven die ik kan. :+

Wat betekent dit voor de flushers?
Relatief weinig, alle clients die flushen op sequence.keyserver.org zullen dat gewoon blijven doen en zullen (na aanpassing van het DNS) automatisch naar coldrain flushen! Het enige wat wel verandert moet worden zijn de clients die flushen op mijn IP (213.51.148.61), deze zullen moeten worden overgeschakeld op het nader bekend te worden IP van Coldrain!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:07
Leuk dat iemand anders dit van je over wil gaan nemen en hopelijk gaat het hier ook weer helemaal goed komen en krijgen ook wij heerlijke extra stats voor DPC :)

Bedankt voor alles Sequence en go for it Coldrain :)

Division Eindhoven zal binnenkort ook wel daar op de proxy verschijnen verwacht ik ;)

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik maak dan wel geen gebruik van je proxy, maar wel van je stats :)

Veel suc6 Sequence met je nwe kamer :)

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dank je sequence voor alle tijd en moeite die je erin hebt gestoken. Veel plezier met het "op kamers gaan" :) En voor Coldrain veel succes met het hosten van de Setiproxy. Hopelijk zullen de gebruikers er evenveel plezier aan beleven.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
graag gedaan alles! kheb er veel plezier aan beleefd en ben ook van plan nog net zo actief te blijven! *D alleen weet ik niet wat voor internetverbinding ik straks heb en wil ik sowieso geen pc 24/7 aan op de kamer waar ik slaap :z

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

In ieder geval heb je er de afgelopen tijd een hele berg tijd in gestoken, die zeker gewaardeerd wordt :)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:07
Op donderdag 20 juni 2002 22:08 schreef Sequence het volgende:
graag gedaan alles! kheb er veel plezier aan beleefd en ben ook van plan nog net zo actief te blijven! *D alleen weet ik niet wat voor internetverbinding ik straks heb en wil ik sowieso geen pc 24/7 aan op de kamer waar ik slaap :z
WATje? ;)

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
... en wil ik sowieso geen pc 24/7 aan op de kamer waar ik slaap :z
Dan hang je die toch gewoon buiten onder de vensterbank? :+

• ColdRain
Op donderdag 20 juni 2002 21:55 schreef Sequence het volgende:
met zijn 1024down-256 up-lijntje zal het wat dat betreft een mooie vooruitgang zijn.
Voorlopig is het nog 1024/128, vanaf september wordt het 1024/256 :7
Over enkele dagen zal hij de proxy in zijn geheel (dus ook apache, php en mysql en dus de hitparade scripts) gaan beheren aldaar. Ik zal daarbij waar nodig alle ondersteuning geven die ik kan. :+
Yup, we doen ons best 8-)
Wat betekent dit voor de flushers?
Relatief weinig, alle clients die flushen op sequence.keyserver.org zullen dat gewoon blijven doen en zullen (na aanpassing van het DNS) automatisch naar coldrain flushen! Het enige wat wel verandert moet worden zijn de clients die flushen op mijn IP (213.51.148.61), deze zullen moeten worden overgeschakeld op het nader bekend te worden IP van Coldrain!
Ahhh, dat van die sequence.keyserver.org wist ik nog niet, maar dat is idd een goed idee.
Mijn (fixed) IP wijzigt in september, maar dat laat ik dan uiteraard wel op tijd weten.

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Dat parkje van mij zorgt in winterdag anders voor een beetje bijverwarming. Bovendien: elk rateltje, reuteltje... Je went er aan en als er iets misgaat zit je meteen rechtop in bed. 8-)

Gaaf trouwens dat Coldrain de proxy overneemt. Succes met de blikken witte bonen in tomatensaus en andere studentenkost :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 09:36
op kamers gaan in groot studenten flat = een heleboel pc's om te assimileren

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Zowel Sequence als ColdRain bedankt voor de inzet die jullie doen/hebben gedaan voor de DPC. Ik denk dat het perfect is zoals het allemaal gegaan is de afgelopen tijd.

* Pim. wil graag een tevredenheidsbetuiging incl. geldelijke gratificatie aanvragen bij de DPC crew voor sequence :+

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 04:58 schreef -ProXy- het volgende:
Zowel Sequence als ColdRain bedankt voor de inzet die jullie doen/hebben gedaan voor de DPC. Ik denk dat het perfect is zoals het allemaal gegaan is de afgelopen tijd.

/me wil graag een tevredenheidsbetuiging incl. geldelijke gratificatie aanvragen bij de DPC crew voor sequence :+
/me sluit zich daar bij aan !!!

Verwijderd

Namens de seti flushers van het graasland team , Veel sucses op je nieuwe kamer.
Oja: mischien is een waterkoelinkje een idee als je toch 24/7 en toch lekker wilt slapen :Z

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Applaus voor Coldrain en Sequence

***APPLAUS***

Speech!!!!

Coldrain succes met het beheer en alvast bedankt voor je inzet
Sequence succes met de herkansing. Hopelijk breng je het er beter van af als de vorige keer :) Ook jij uiteraard bedankt voor het in goede banen leiden van dit alles en zeer zeker de MF's :7

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Bedankt sequence voor de jaren lange inzet. :)

Enne wanneer mogen we de eerste MF verwachten op de nieuwe proxy?

• AJSTempest
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-03-2015

AJSTempest

Anton Sekeris (SETI@Home)

Ik sluit mij qua alle goede wensen bij alle voorgaande sprekers aan. Dat scheelt namelijk typen en ik ben lui :P

Waar moet dat heen met deze wereld? Nog een rondje om de zon!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Yoyo, Sequence, je kamer is sneller geregeld dan verwacht volgens mij. Veel plezier op je kamer, zal wel zwaar relaxte tijd worden. *D

En die PC zal op een gegeven moment toch wel aan gaan als je je productie gaat missen... ;)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• ColdRain
Op vrijdag 21 juni 2002 11:56 schreef mozeskriebels het volgende:
Enne wanneer mogen we de eerste MF verwachten op de nieuwe proxy?
Bwa kijk, 't is nu kwart voor drie, de proxy bak is eindelijk in elkaar geknutseld en de schijf is nu aan 't formateren :z :z :z 't Zal dus nog niet voor morgen zijn :)

• cybermans
ff een vraag. wanneer kunnen we weer naar de proxy stats koekeloeren

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 19:57 schreef cybermans het volgende:
ff een vraag. wanneer kunnen we weer naar de proxy stats koekeloeren
kheb mijn tentamenweek erop zitten :D nu nog een weekje veel projecten, dan een week hertentamens (ja ik heb ze nodig! :P) en dan heb ik weer tijd om er naar te kijken, i'll do the best i can ;)

• cybermans
aaah nog maar 1 weekie hertentamens en ik ben klaaaaaaaar. thats bad for seti maar als ik klaar ben de eerste week sluit ik me op met shoarma pza's en een zooi games en een paar vusten vocht en feesten maar.

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 00:47 schreef cybermans het volgende:
aaah nog maar 1 weekie hertentamens en ik ben klaaaaaaaar. thats bad for seti maar als ik klaar ben de eerste week sluit ik me op met shoarma pza's en een zooi games en een paar vusten vocht en feesten maar.
Die ene pc die je voor gamen (mis)gebruikt zal niet zoveel uitmaken. AL die pc's die tijdens de vakanties op school staan te rusten. Dat is pas zonde :'(

• cybermans
ha ik heb het al eens gevraagt aan sys beheer maar ik kreeeg te horen als ik nog een keer met zon vraag terug kwam dat me account 3 dagen afgesloten zou worden :P :P. Als we nu eens SARA in amsterdam mochten gebruiken dan staan we zo boven aan.

Pagina: 1