..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Hmm zie jij stats? Bij mij zijn de pagina's offline.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Raar, hier niet:
hier ook :
374590(down 361815)
lol ik sta op dezelfde plaats als Team Frikadel
374590(down 361815)
Frikandel! - Speciaal that isOp donderdag 20 juni 2002 21:54 schreef Lagune het volgende:
hier ook :
374590(down 361815)
Nou ja, waarschijnlijk zitten ze weer ergens midden in een statsrun maar goed, we wachten het geduldig wel af...
Nou, okee dan, voor de taalpuristen dan maar weer:Op vrijdag 21 juni 2002 01:44 schreef Lagune het volgende:
Leer Nederlands![]()

Bron : Onze Taal - blad voor liefhebbers van de Nederlandse taal.
In your face.Op vrijdag 21 juni 2002 11:43 wreef RobzQ iets in Lagune's neus:
[..]
Nou, okee dan, voor de taalpuristen dan maar weer:
[afbeelding]
![]()
Sorry
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Hmm zegt de van dale niet Frikandel (spreektaal) FrikadelOp vrijdag 21 juni 2002 11:43 schreef RobzQ het volgende:
[..]
Nou, okee dan, voor de taalpuristen dan maar weer:
[afbeelding]
![]()
tada
en Nemesis ik verbeterde niemand in een post , ik schreef het alleen op de juiste wijze in een zin die ik zelf had gefabriceerd.
Verwijderd
hmm, zei je viandel,
Deze hele discussie hebben we uitvoerig op de groothandel gevoerd, wat maakt het nu uit, als ie maar smaakt
Deze hele discussie hebben we uitvoerig op de groothandel gevoerd, wat maakt het nu uit, als ie maar smaakt
Het gaat erom dat de Frikandel en Frikadel (al dan niet met een C) gewoon 2 verschillende dingen zijn. En ik denk dat RobzQ het beste weet welke vleesproduct hij precies bedoelt (al dan niet met uitjesOp vrijdag 21 juni 2002 20:47 schreef Lagune het volgende:
[..]
Hmm zegt de van dale niet Frikandel (spreektaal) Frikadel
tada
en Nemesis ik verbeterde niemand in een post , ik schreef het alleen op de juiste wijze in een zin die ik zelf had gefabriceerd.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1