I served in a company of heroes.
Verwijderd
Welke versie heb je dan + OS? 
Start -> Instellingen -> configuratiescherm -> software -> Internet Explorer verwijderen.
Op een gegeven moment krijg je wel de optie om de browser te repairen.
Start -> Instellingen -> configuratiescherm -> software -> Internet Explorer verwijderen.
Op een gegeven moment krijg je wel de optie om de browser te repairen.
extra info :
Windows XP
Dus mn knoppen als Vorige etc. worden na het opstarten weer groot maar dat Wil ik niet dus dan verander ik ze en de volgende keer zijn ze weer groot.
En Zoeken gaat ook steeds aan alsk de pc heb ge-reboot
HELP
Windows XP
Dus mn knoppen als Vorige etc. worden na het opstarten weer groot maar dat Wil ik niet dus dan verander ik ze en de volgende keer zijn ze weer groot.
En Zoeken gaat ook steeds aan alsk de pc heb ge-reboot
HELP
ook handig als je er ff bij zegt dat het in IE is... en welke versie 
voor de rest... ik zou het niet weten, k'heb geen XP... yet
voor de rest... ik zou het niet weten, k'heb geen XP... yet
Accessibility first
Verwijderd
Volgens gaat het erom welke instellingen het scherm heeft dat je als laatste aflsuit. Deze instellingen worden onthouden en gebruikt als je daarna IE weer opent.
Of dat met IE6 in XP ook zo werkt begrijp ik ook niet helemaal. Ik heb idd ook regelmatig rare dingen met mijn werkbalken. Ze hebben bijvoorbeeld regelmatig een andere indeling.
Of dat met IE6 in XP ook zo werkt begrijp ik ook niet helemaal. Ik heb idd ook regelmatig rare dingen met mijn werkbalken. Ze hebben bijvoorbeeld regelmatig een andere indeling.
Dat is maar de vraag, want als hij onder mapopties het vinkje uit heeft staan van "van alle mappen de instellingen bewaren", dan zal hij het niet onthouden
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Hatsjie..
Kheb het nog steeds
Kheb het nog steeds
Verwijderd
Volgens mij helpt het misschien als je de werkbalken vergrendeld? 
'Beeld'---> 'Werkbalken'---> 'De werkbalken vergrendelen'.
'Beeld'---> 'Werkbalken'---> 'De werkbalken vergrendelen'.
Nope werkt ook niet
deze mag dicht.
Xp opnieuw geinstalleerd
Xp opnieuw geinstalleerd
Probeer eens toolbarCop
http://www.mvps.org/sramesh2k/toolbarcop.htm
http://www.mvps.org/sramesh2k/toolbarcop.htm
www.compucated.be
Dank voor de tip, leuk voor de search 
Ik sluit het topic wel, het is een *wat* belegen topic en een echte discussie komt er niet meer over lijkt me.
Ik sluit het topic wel, het is een *wat* belegen topic en een echte discussie komt er niet meer over lijkt me.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()