Full-stack webdeveloper in Groningen
Ik photoshop ook wel eens en heb ook geen idee waar je 't over heb!
http://www.uitdehoogte.nl/bert
Om toch iets toe te voegen wat eventueel wel in de buurt komt...
Het kan wel met de colortable bij export to web, als je op de kleine pijltje klikt (moet je um wel op GIF zetten). Kun je sorteren op meestgebruikt, lichtsterkte enzo.
Het kan wel met de colortable bij export to web, als je op de kleine pijltje klikt (moet je um wel op GIF zetten). Kun je sorteren op meestgebruikt, lichtsterkte enzo.
Verwijderd
zou goed kunnen maar hij heeft over een pallet.Op donderdag 20 juni 2002 22:03 schreef OzBoz het volgende:
Verwijderd
image > mode > indexed color en dan image > mode > color palette? of heb ik het over iets anders?
Nee nee, ik denk dat 'ie het pallet van best wel wat miljoen kleuren bedoelt. Het echte kleur ding. Dat kun je aanpassen door dubbel te klikken op de kleur en links van het vele kleurtjes vlak waar H geslecteerd staat te klikken op bijvoorbeeld de letter L en wat zie je dan? Een ander palet. Zoiets?
|{ brrr }] |
Ik hoop dat je zelf eigenlijk ook wel inziet dat dit soort onliners niet echt een toegevoegde waarde hebben in deze thread.Error65:
Ik photoshop ook wel eens en heb ook geen idee waar je 't over heb!
Dat bedoel ik dus, maar dan in ps zelf, en niet bij het exporterenOp donderdag 20 juni 2002 22:03 schreef OzBoz het volgende:
Op vrijdag 21 juni 2002 20:39 schreef Peter-Paul het volgende:
no idea, sorry,
Op vrijdag 21 juni 2002 09:18 schreef willem169 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf eigenlijk ook wel inziet dat dit soort onliners niet echt een toegevoegde waarde hebben in deze thread.
*hint* *hint*
Komt nog het meeste in de buurt...Op vrijdag 21 juni 2002 00:56 schreef Yellow het volgende:
Nee nee, ik denk dat 'ie het pallet van best wel wat miljoen kleuren bedoelt. Het echte kleur ding. Dat kun je aanpassen door dubbel te klikken op de kleur en links van het vele kleurtjes vlak waar H geslecteerd staat te klikken op bijvoorbeeld de letter L en wat zie je dan? Een ander palet. Zoiets?
Of bedoeld ie misschien de swatches? Tja, dat zou je een pallet kunnen noemen, dus ik vraag het maar...
Nee, niet de swatches.
Kennen jullie PSP? Daar kun je het palette bekijken op bijv. volgorde licht->donker of meest gebruikt->minst gebruikt
Dat wil ik in PhotoShop dus ook, maar niet alleen bekijken maar ook opslaan
Kennen jullie PSP? Daar kun je het palette bekijken op bijv. volgorde licht->donker of meest gebruikt->minst gebruikt
Dat wil ik in PhotoShop dus ook, maar niet alleen bekijken maar ook opslaan
Verwijderd
Je meot in de palette 1 van de rondjes H,S,B,R,G of B aankruisen. Dat is denkik wat je bedoelt..
Verwijderd
Er is wel zoiets als een color table, maar die is uiteraard alleen beschikbaar in de indexed color mode, dus eerst even daarop zetten. En dan kun je in dat zelfde menu'tje die color table vinden. Maar of je hem ook kunt sorteren? Geen idee.
Ja, de indexed mode en color table ken ik. Die wil ik dus sorteren op bijvoorbeeld lichtsterkte. Volgens het helpbestand kan het, maar ik kan het dus nergens vinden
Kan je niet gewoon een gradient overlay maken met diezelfde kleuren ?
nikszolekkeralss.exe
Pagina: 1