Toon posts:

STR vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tweetal vraagjes die ik niet heb kunnen vinden in de search, of althans helemaal niet heb kunnen vinden.

1) Hoeveel stroom verbruikt je systeem als hij in STR(S3) modus staat?

2) (ik kan een hele stomme vraag stellen) Mocht nu je stroom uitvallen als je apparaat in STR staat, verlies je dan data. Dat lijkt mij wel... Maar de vraag is eigenlijk: loop je dan schade op aan je OS (WinXP Pro) of aan je sys? (Zie eventueel Specs onderaan...)

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:39

MaNdM

1000-dingen-doekje

1) Je pc gebruikt een fractie meer stroom dan wanneer hij uitstaat, een ATX houdt altijd een beetje spanning op je mamaplank namelijk. Het is echt maar heel weinig iig

2) Je verliest alleen data van programma's die draaien, heb je een document in Word staan, dan ben je alles kwijt tot het deel dat het laatste opgeslagen was, net als wanneer je systeem vastloopt of reboot maakt. Je OS zal weinig schade krijgen, want wie windhoos gebruikt die heeft ook een resetknop nodig en dit is eigenlijk precies hetzelfde

Ik gebruik STR al jaren en nooit problemen mee gehad :Y)

Hopelijk zijn hiermee je vragen beantwoord

To be determined...

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:08
max 10W in ieder geval.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
onwijs bedankt, maar mijn resetknop zit zit goed verstopt achter het klepje van mijn entry level servertower. Blijkbaar heeft windows dat door, ik STR nu ook al een half jaartje en die hele periode heb ik die resetknop niet aangeraakt. 8-)