Misschine heeft xp de nieuwste nvidiea drivers geinstalleerd. Het blijkt namelijk dat de nieuwste Gforce drivers ervoor zorgen dat de oude (geforce 2(GTS/pr)slechter presteren.
Misschien helpt het dua als je de oude nvidea drivers op je pc installeerd.
Succes
Succes
Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
errr, d'r staat gf4mx440 in z'n sigOp donderdag 20 juni 2002 21:12 schreef Sperminator het volgende:
Misschine heeft xp de nieuwste nvidiea drivers geinstalleerd. Het blijkt namelijk dat de nieuwste Gforce drivers ervoor zorgen dat de oude (geforce 2(GTS/pr)slechter presteren.
Succes
Only fools are enslaved by time and space.
1) lees de FAQ dan maar is, daarin staat dat je het beste alsnog je specs kunt vemelden,Op donderdag 20 juni 2002 21:11 schreef the_breaker het volgende:
spects zie onderin DUH
Drivers nieuwste nvdet driver
search wel al gebruikt : niets gevonden
mocht het zijn dat je meerdere computers hebt, of tijdelijk een andere gebruikt. DUH
2) welke nieuwste? de officiele, of de bèta's?
3) mjah, beter searchen
niet kicken binnen 24 uurOp donderdag 20 juni 2002 21:38 schreef the_breaker het volgende:
weet dan niemand een zinig antwoord???
en wat zal ik ervan zeggen, hier loopt het perfect onder XP
met 29.42 detonators
(maar jij hebt jouw detonators nog steeds niet vermeld, mischien es andere proberen?)
en anders alle onnodige achtergrond processen killen
ik heb nergens last van hoor
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
succes ermee, die drivers zijn namelijk GeForce 4 geoptimaliseerdOp donderdag 20 juni 2002 21:50 schreef the_breaker het volgende:
nu maar ff testen
en anders moet je es proberen nieuwe drivers voor je mobo te downloaden en installen
*zucht* ik zei het toch, en maar eigenwijs doenOp donderdag 20 juni 2002 21:58 schreef the_breaker het volgende:
draait als een trein nu
beter
veel speel plezier iig
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()