vizzavi and mobile

Pagina: 1
Acties:

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:00
Ik heb net een nokia 6310i gekocht en wil dan ook graag via mijn laptop een internet verbinden maken zodat ik mijn e-mail kan lezen enz enz. Ik heb dus mooi een vizzavi acount aangemaakt en dat ging allemaak prima met mijn kabel verbinden. Dus is de kabel verbinden verbreken en de mobile proberen de connecten. Dat ging dus mooi niet door helaas. Ik heb naar mijn idee toch wel goed gelezen wat ik allemaal moet dus in invullen kwa instellingen. Alleen als je inbeld van een mobile telefoon kan dat dan wel met dit nummer 8805300?? Ik kon hier niets over vinden.

Verder als laatste; ik zit straks veel in het buitenland en welke provider zou ik dan het beste kunnen nemen voor internetten enz enz?

Windows XP

Als je je hebt aangemeld bij Vizzavi, zijn de volgende stappen nodig om op je PC met Windows XP de juiste verbinding te installeren:

1. Druk op Start.
2. Kies voor connect to en daarna show all connections.
3. Hier kies je voor Create a new connection.
4. Nu druk je op Next.
5. Hier kies je voor connect to the internet, en druk je op next.
6. Nu kies je voor "set up my connection manually" en druk je op next.
7. Kies nu voor "connect using a dial-up modem" en druk op next.
8. Geef nu de naam "vizzavi" op en druk op next.
9. Vul nu het telefoonnummer "8805300" in en druk op next.
10. Vul nu uw Vizzavi gebruikersnaam en wachtwoord in.
11. Nu druk je op Finish.
12. Vervolgens kan je via start, Connect to, Vizzavi, het connect scherm oproepen.
13. Als je op Dial drukt zal deze verbinden.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb in een andere topic hier gelezen dat er wat problemen zijn met nieuwe nokia telefoons en windows XP.

Ik weet niet of het daar aan kan liggen bij jou ?, misschien kan je het even op een andere pc proberen ?

• Neptunus
Nou om heel eerlijk te zijn denk ik niet echt dat het daar aan ligt omdat ik wel alle nummer in de telefoon kan veranderen met de software. Ik denk gewoon dat het aan het nummer ligt. Je kan namelijk niet een nummer bellen op de mobile zonder ken getal. En an gezien dit het nummer is 8805300 mis ik het ken getal.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Probeer eens 030 ervoor te zetten en dan even te kijken wat er gebeurt ?

Als ik dat bel namelijk met de normale telefoon (met 030 ervoor) krijg ik wel een modem aan de telefoon.

• Neptunus
He bedankt jij had gelijk. Alleen nu nog even proberen of ik ook de max snelheid uit de modum van de telefoon kan krijgen!!