Toon posts:

KPN ISDN-kaart.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was aan het kijken voor een ISDN-kaart en toen kwam ik dit tegen >> Eicon DIVA 2.0 ISA ISDN PASSIVE BRI S/T TA (305-187) fl 275, is dat niet het kaartje van de KNP???
Naar mijn weten is het kaartje daar goedkoper. Iets van 150 piek als ik het goed had. Het was een goed kaartje. Jammer dat ik hem niet meer kon gebruiken omdat er in mijn Asus geen ISA slot meer zit:(. Nu zag ik ook dat er een PCI uitvoering van was. Eicon DIVA 2.01 PCI ISDN PASSIVE BRI S/T TA (305-189).

Iemand die meer van deze kaartjes af weet.

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 15:13

oXygeN

oftewel oxje...

ze doen et :)

\o/

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moest voor een vriend even zo'n KPN isdn modem installeren. Normaal gesproken een eitje, heb er al tientallen geinstalleerd. Zo niet de KPN kaart met DIVA drivers. Je krijgt dit klote kaart niet geinstaleerd. Ik bellen met KPN (1,05 pm). Zeg een of andere griet dat het aan de virusscanner ligt (die die niet had) uiteindelijk teruggebracht en een Sitecom gehaald. Erin geklikt en hij werkte. Verscil moet er zijn

Verwijderd

Topicstarter
De kaart instaleren voor de eerste keer is idd klote. Heb ik ook lang over gedaan. Maar als je het een paar keer doet weet je het wel en gaat het steeds beter. En eigenlijk is het niet zo moeilijk.:)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Bij mij deed de kaart het meteen met plug&play, ALS ik niet had zitten klooien... Maar goed, ff drivers op z'n manual installeren en hij deed het.

Verwijderd

ik heb hem ook en het installeren ging vrij easy

Verwijderd

nou bij mij vond windows 98 die DIVA ISDN-kaart niet zo lief...de ISDN-apapter begon een beetje te flippen in samenzijn met mijn reguliere network-adapter..maar toen ik er een nieuwe install van windows op had gezet liep alles prima :) netwerk-adapter, ISDN-kaart en analoog-modem! jaja :)
verder geen vage Win95 achtige PnP-probbies hoor
Pagina: 1