3dfx pci kaart samen met mijn GF3ti500??

Pagina: 1
Acties:

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:56

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
Ik wil eigenlijk 2 monitoren op mijn bak hebben!

ik heb nu een AGP asus V8200 Ti500 deluxe.
andere specs below.

nou heb ik ook nog een Monster 3d II kaart liggen!
officeel is dit een add-on kaart d.m.v. een kabel word de 3dfx kaart met de AGP kaart verbonden.

maar als ik nou op beide videokaarten een monitor aansluit kan ik dan 2 verschillende desktops krijgen?

heb de search al gebruikt! maar staat dit nie in!

iRacing Profiel

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

er schijnen wel drivers tezijn zodat je een v2 als normale videokaart kan gebruiken, maar het schijnt buggy te zijn en je hebt geen 3d versnelling meer via die voodoo (dus nog wel via je gf3)

niks

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 20:57 schreef Chop2000 het volgende:
er schijnen wel drivers tezijn zodat je een v2 als normale videokaart kan gebruiken, maar het schijnt buggy te zijn en je hebt geen 3d versnelling meer via die voodoo (dus nog wel via je gf3)
ik wil alleen maar bijvorbeeld Winamp ,MSN, kazaa, winmx op die ander monitor hebben! en dat soort dingetjes, geen zware 3d shit ofzo.

iRacing Profiel

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

dat moet lukken hoor.... probeer de search is, er is hier namelijk al is een topic over geweest...

niks

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 12:17

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk dat dat niets word. Want zoals je zelf al zei, de 3dfx is een addon kaart. En kan dus niet op zichzelf 2d beeld genereren, daarvoor heb je dus een 2d kaartje nodig. En de 3dfx als addon gebruiken voor de gef3 is ook geen optie..

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 13:48

Tcq

Als het een voodoo 2 is kan je Deze driver gebruiken om hem te gebruiken als tweede beeldscherm onder windows 2000 en misschien ook XP, max resolutie is 1024x768x16

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• -Turbotetter-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01 20:20
dit "schijnt" wel te kunnen maar het schijnt dan ook heel erg brak beeld te zijn. voodoo2 is gewoon alleen voor 3d verder nix, scharrel dan een gare s3 virge ofzo, dit werkte perfect bij mij.

hmz.. ben iets te laat (zie bove)

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
ookee mensen bedankt, ik probeer het morgen wel ff, en als het nix word, dan moet eerst maar eens een of andere brak pci kaart op de ko tikken, lijkt me wel leuk om zo een beetje te ouwe hoeren met 2 monitoren

iRacing Profiel

Pagina: 1