Toon posts:

aantal vraagjes voor de webmasters onder ons

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben nog student, en zie het wel zitten om later zelf een webdesignbedrijfje op te starten. Maar hiervoor wil ik wel het een en het ander weten.

1) Wat moet je allemaal in orde laten maken om als zelfstandige je brood te kunnen verdienen als webmaster?

2) Nu ik nog student ben, mag ik websites maken en verkopen? (17 jaar)

3)Hoe berekenen jullie de kostprijs van de site

4)welke diensten leveren jullie zoal

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 20 juni 2002 20:47 schreef pierre het volgende:
Hoi,

ik ben nog student, en zie het wel zitten om later zelf een webdesignbedrijfje op te starten. Maar hiervoor wil ik wel het een en het ander weten.

1) Wat moet je allemaal in orde laten maken om als zelfstandige je brood te kunnen verdienen als webmaster?
- Inschrijven bij KVK en een eenmanszaak starten

2) Nu ik nog student ben, mag ik websites maken en verkopen? (17 jaar)
- Het is dan wel zwart, en dat mag eigenlijk niet. Thans als je niet in loondienst bent

3)Hoe berekenen jullie de kostprijs van de site
- Ligt aan je kennis, leeftijd, prutfolio, hoe goed je er in bent.

4)welke diensten leveren jullie zoal
- sites :)

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
heb je al bewezen dat jij goede sites kan bouwen en ben je al redelijk ervaren ermee. Als je al een goedlopende sit heb zou ik daarmee verder gaan en niet meteen een bedrijf oprichten zonder dat je igg weet of het goed gaat lopen.
Je moet altijd klein beginnen dus niet meteen met bedriojf maar met een kleine site.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Vraag is te algemeen, er zijn heel veel topics over geweest en ik zie niet in hoe deze discussie opnieuw te voeren.
http://www.bispublishers.nl/htm_cat/hboekontwerp.htm di's wel een aardig boek.

Dit topic is gesloten.