Toon posts:

Roland TD7 Sound examples.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar wat geluidsvoorbeelden van deze elektronische drumkit. Heb al behoorlijk wat gezocht maar tot nu toe nog zonder resultaat.

Weet iemand waar ik dit kan vinden of is er toevallig iemand die zelf zo'n ding heeft en even wat voorbeeld mp3'tjes kan bakken?

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Op donderdag 20 juni 2002 20:41 schreef dvdlei het volgende:
Ik ben op zoek naar wat geluidsvoorbeelden van deze elektronische drumkit. Heb al behoorlijk wat gezocht maar tot nu toe nog zonder resultaat.

Weet iemand waar ik dit kan vinden of is er toevallig iemand die zelf zo'n ding heeft en even wat voorbeeld mp3'tjes kan bakken?
Ik heb even gezocht, maar niks gevonden.
Probeer je vraag anders eens op www.vdrums.com
(The Unofficial Roland VDrums Web Site.)

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
hier staan samples van allerlei drumcoputers/modules

http://machines.hyperreal.org/winky/0065.html?Winky

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:12
Is er geen muziekzaak bij je in de buurt waar ze dat ding hebben staan?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 09:59 schreef nikao het volgende:
hier staan samples van allerlei drumcoputers/modules

http://machines.hyperreal.org/winky/0065.html?Winky
Hier staan helaas alleen geluiden van echte analoge drumcomputertjes. Waar ik naar op zoek ben zijn echte geluidsmodules bedoeld om aan te sluiten op een drumkit bestaande uit pads.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 13:02 schreef Marcel het volgende:
Is er geen muziekzaak bij je in de buurt waar ze dat ding hebben staan?
Het gaat hier om een iets ouder model wat niet meer nieuw te verkrijgen is. Maar heb via een andere weg al wat mp3's gevonden waarbij de drums gebruik maken van de TD7.
En helaas viel de kwaliteit van deze samples nogal tegen. Dus ben eigenlijk nu druk op zoek naar dezelfde soort geluidsvoorbeelden alleen nu voor de TD6 (is een nieuwer model met nieuwe samples).
Pagina: 1