Toon posts:

Uh hoe moet ik me cd-rom plaatsen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Chieftec DX-01SL-D maar ik kan me cd-rom speler nergens plaatsen geen gaten voor schroeven of wat donderd zo naar beneden me cd-rom.

Ik snap er geen donder meer van???
Mis ik iets of moet ik er iets bij bestellen want dat zal zwak zijn want die dingen zijn al redelijk prijzig!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:39
Hoort niet echt thuis in OCE he ;)

Verwijderd

Topicstarter
tja het is een case :) case lijkt op casemod :) nee waar zal ik het dan geplaast moeten hebben want het is geen hardware een PC kast?

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:39
Overige Hardware
Opslagmedia & I/O Controllers

De onderste lijkt mij het meest geschikt :)

Verwijderd

De Chieftec die ik heb heeft een systeem als volgt:

Je heb een rekje plastic staafjes, ongeveer zo lang als je cd-rom-drive met een buigend ijzertje aan de voorkant. Hier zitten de gaten voor de schroeven in. Je moet aan twee kanten van de cd-rom-drive deze dingen vastschroeven en dan kun je ze zo in je kast schuiven en klikken ze vast.

Hopelijk is dit duidelijk

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-07 16:14
chieftec heeft toch van die sledes?!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 20:45 schreef Reaper_One het volgende:
De Chieftec die ik heb heeft een systeem als volgt:

Je heb een rekje plastic staafjes, ongeveer zo lang als je cd-rom-drive met een buigend ijzertje aan de voorkant. Hier zitten de gaten voor de schroeven in. Je moet aan twee kanten van de cd-rom-drive deze dingen vastschroeven en dan kun je ze zo in je kast schuiven en klikken ze vast.

Hopelijk is dit duidelijk
Zit niks in mijn kast?? heb er ook niks bij gekregen was net op een site en zag die dingen vaag horen die dingen er standaart bij of moet je die los kopen??

Verwijderd

moved OCE >> OH

Verwijderd

Topicstarter
toch :( nouw ja...

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Op donderdag 20 juni 2002 20:47 schreef narfpower het volgende:

[..]

Zit niks in mijn kast?? heb er ook niks bij gekregen was net op een site en zag die dingen vaag horen die dingen er standaart bij of moet je die los kopen??
Die dingen horen er gewoon bij te zitten, ergens in de doos. Dus als je ze niet gekregen hebt, gewoon terug gaan naar de dealer en erom vragen.

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Op donderdag 20 juni 2002 20:42 schreef narfpower het volgende:
tja het is een case :) case lijkt op casemod :) nee waar zal ik het dan geplaast moeten hebben want het is geen hardware een PC kast?
Sinds wanneer is een case geen hardware? :? :? :?

Verwijderd

Heel makkelijk, gat aan de voorkant boren en cd-rom vastplakken.

Je kan ook je kast openlaten en hem eruit laten hangen..

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ze gevonden alleen nu wil me cd-rom speler er niet ver genoeg in ??? balen! blijft zeker 5 cm uit steken!
Ook me brander steek er 5 cm uit.

Ik heb effe gekeken maar het zit goed niet dat het ergens achter blijft haken??

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Op donderdag 20 juni 2002 21:48 schreef narfpower het volgende:
ik heb ze gevonden alleen nu wil me cd-rom speler er niet ver genoeg in ??? balen! blijft zeker 5 cm uit steken!
Ook me brander steek er 5 cm uit.

Ik heb effe gekeken maar het zit goed niet dat het ergens achter blijft haken??
Volgens mij klopt dat wel dat die drives een paar centimeter uitsteken zolang het front van de kast er nog niet op zit. Dus gewoon even front erop en dan klopt alles, of je moet die rails er gewoon verkeerd op geschroefd hebben.

Verwijderd

Als ze met frontje er nog uitstekken, moet je ze weer losschroeven en ze iets anders bevestigen, er zitten meerdere standen op namelijk

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 21:54 schreef /downtime/ het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dat wel dat die drives een paar centimeter uitsteken zolang het front van de kast er nog niet op zit. Dus gewoon even front erop en dan klopt alles, of je moet die rails er gewoon verkeerd op geschroefd hebben.
De front zit er nog op het deurtje kan niet eens dicht. En de plaatjes zitten helemaal in de voorste gaatjes dus maar toch blijft die uit steken :( raar.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op donderdag 20 juni 2002 22:57 schreef narfpower het volgende:

[..]

De front zit er nog op het deurtje kan niet eens dicht. En de plaatjes zitten helemaal in de voorste gaatjes dus maar toch blijft die uit steken :( raar.
Je moet ze ook in de achterste gaatjes zetten.
op www.chieftec.com staat trouwens een goede beschrijving voor het inbouwen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 22:57 schreef narfpower het volgende:

[..]

LOL ik had ze om moeten draaien :) zie dat net op de tekening :) ben me toch beetje blind aan het worden :)
Pagina: 1