Speciale frontjes: waar?

Pagina: 1
Acties:

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heb voor een PC een speciaal frontje nodig. In het 5 1/4 slot moet een 3 1/2 FDD. D'r zat een goed frontje in, met een 'goed' gat + schroefgaten enzo. Maar die is dus nu RIP ... (weg dus ...) :(

Waar kun je die dingen nieuw krijgen?

Of gewoon van een gewone 5 1/4 eentje maken? Hoe snij je dan het beste in dat hard-plastic?

==
hoi

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:19
je kunt volgens mij het beste gewoon naar een beetje pc zaak gaan, en daar zo'n 3 1/2inch naar 5 1/4 inch converter kopen (vraag me niet hoe ze int echt heten) ik heb ze vaak gebruikt door gebrek aan 3 1/2 inch gaten om zip drives in te bouwen in een 5 1/4 slot

Mijn Flickr; Sony A7iii

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:10

Wok

Dakloos...

Ik weet niet of je in de buurt van Zwolle woont, maar ik heb er anders nog wel eentje liggen. Als je in de buurt woont, mag je hem wel een keer op komen halen. :)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Hij heeft het alleen maar over frontjes he...

Sja, met een dremel (altijd weer he) of een ijzerzaagje kun je best goed door dat plastic heenkomen. Maar als je gewoon langs de Mycom en dergelijke gaat kun je het wel vinden... Internet is daar niet de plaats voor.

• Eusebius
  • Niet online
Nop. Woon richting A'foort.

==
hoi

• Eusebius
  • Niet online
Met de dremel door dat plastic ... heb ik een keertje geprobeerd ... gaat alleen maar stinken enzo. Welk eh opzetstukje dan? IJzerzaagje ook wel goed, maar heb ik niet in de goeie maat.

==
hoi

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
check www.conrad.nl es, staan zat van die ombouw frontjes op hun site.. Kun je ook mooi plamuren en daarna spuiten, zie je er niks meer van :)

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Pagina: 1