Welk gebroken toetsenbord?

Pagina: 1
Acties:

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 21:37
Okay, het klinkt heel erg standaard maar ik zoek een goede toetsenbord die qualitatief gezien even lekker, of bijna even lekker, tikken als de keytronic maar dan gebroken.

Ik heb hiervoor al de search en google gebruikt maar geen goede reviews of postingen kunnen vinden.

Ik heb op de site van keytronic gekeken maar die hebben geen gebroken toetsenborden :(.

Mijn keytronic is een maandje geleden overleden, er ging appelsap overheen en toen werden er rare connecties gemaakt waardoor mijn moederbord ging piepen.

Ik dacht toen, ach ja, even open maken en schoonmaken en dan is het gedaan, NOT dus, hij deed het helemaal niet meer :(

IK vond het een superfijn toetsenbordje, keytronic rulez echt maar jammer dat ze geen gebroken toetsenborden verkopen.

NU heb ik zelf 2 toetsenborden in gedachte, de ms natural of die van logitech.

Ik hoef geen rare knoppen erop, mag wel.
een ding is een vereiste, de toetsaanslag moet lekker zijn, nu weet ik dat het per persoon verschilt maar zoiets als keytronic zal toch retefijn zijn :9. Heb je de logitech of de ms natural, wat zijn de voordelen en nadelen ervan?

Ik heb gehoord dat de logitech een beetje plastic achtig tikken en dat de ms weer wat fijner tikt...

Thanx in advance

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:58
Mijn ervaring is juist net omgekeerd, dat M$ niet lekker typt en Logitech wel.
Dat beantwoord denk meteen je vraag, het is verschillend voor iedereen en ik denk dat je gewoon in een PC winkeltje even op de toetsenborden moet gaan rammen :)

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 20:32 schreef Archie_T het volgende:
Mijn ervaring is juist net omgekeerd, dat M$ niet lekker typt en Logitech wel.
Dat beantwoord denk meteen je vraag, het is verschillend voor iedereen en ik denk dat je gewoon in een PC winkeltje even op de toetsenborden moet gaan rammen :)
Archie_T heeft helemaal gelijk: gewoon naar de winkel en uitproberen die hap. Net zoals bij monitoren.
/me vindt namelijk toch de M$ fijner dan de logitech :)

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:28
Ik heb een Microsoft Natural Elite toetsenbord, dus zondere rare knopies. En het tikt echt perfect! Ik heb geen ervaringen met Logitech's, maar ik vind de Microsoft een echte aanrader!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:11

Minkie

Groazers Unite.

Ik heb vandaag de Microsoft Natural Pro bestelt en ik wacht in spanning af. :9

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op vrijdag 21 juni 2002 01:11 vroeg MartNL iets over een waterkoelset
En daar hadden we het dus niet over hier.

Goodfella-> Ik tik al jaren op een MS Natural Pro; die tikt gewoon erg lekker.
Ik heb de Pro genomen vanwege de normale cursortoetsen; op de Elite zitten die een beetje vreemd. Verder is de MS net ff iets ergonomischer dan de Logitech heb ik het idee.. Maar dat s heel persoonlijk natuurlijk. ;)

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 22:30

NielsNL

DigiCow

Op vrijdag 21 juni 2002 01:11 schreef MartNL het volgende:
[Compleet offtopic / foutje?]
Ehm, weet je zeker dat je dat hier wil posten?
(originele nick b.t.w. :+ )

M'n Oma is een site aan het haken.

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 01:11 schreef MartNL het volgende:
Waar kan ik een top waterkoeling set kopen?
Ik wil een complete set met alles er op en eraan.
De prijs maakt niet als die maar goed is.
(dus niet 1 of andere onbenullig setje
Ach ja, het is al laat he :z

Anyway, ik heb die Logitech ook, en ik moet zeggen, bijzonder
fijn ding! Ook mooi draadloos, mooi design, handige toetsen,
EN een lekkere aanslag (vind ik dan :))

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov2721.gif

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:58

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb een MS Natural Elite. Typt erg fijn, maar zoals eerder gezegd, de pijltjestoetsen zitten wat vreemd. Aangezien ik weinig gebruik maak van die toetsen, valt er mee te leven.

Ik had meestal van die 25 gulden toetsenbordjes, en heb deze gekregen. Sind ik deze heb, heb ik geen last meer van m'n polsen, en kan ik ook veel beter blind typen (heb het mezelf aangeleerd).

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

Op vrijdag 21 juni 2002 01:11 schreef MartNL het volgende offtopic berichtje
ben je lekker aant cross-spammen? in een andere kwam ik je ook al tegen met dezelfde, ga lekker fietsen.

[ontopic]
heb al weet ik hoeveel toetsenboorden gehad.
lekkerste vindt ik nog steeds de oude ibm shit.
lekker zware kliktoetsen.
maar ik heb gemerkt dat met de tijd wel aan andere toetsenboorden te wennen valt.
en ook ik zeg:
ga lekker klikken in de winkel :)

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 01:39 schreef Losha het volgende:

[..]

ben je lekker aant cross-spammen? in een andere kwam ik je ook al tegen met dezelfde, ga lekker fietsen.

[ontopic]
heb al weet ik hoeveel toetsenboorden gehad.
lekkerste vindt ik nog steeds de oude ibm shit.
lekker zware kliktoetsen.
maar ik heb gemerkt dat met de tijd wel aan andere toetsenboorden te wennen valt.
en ook ik zeg:
ga lekker klikken in de winkel :)
MartNL is al gemeld in Schop een Modje...

Maarem...

AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!! Die kliktoetsen roeleren
inderdaad, maar er is bij mijn weten nooit zo'n gebroken
toetsenbord van uitgebracht! Er staat hier ook nog zo'n plank,
van Laser. M'n pa is gewoon verliefd op! En ik eigenlijk ook
wel, maar dat ding is toch RSI verwekkend! Juist omdat hij
zo lekker zwaar aanslaat. Dus daarom ben ik toch blij met mijn
Logitech-gehandicapten-toetsenbord-volgens-systeembeheerder :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

voor Martnl kijk hier eens voor je waterkoeling.

Maar wat bedoelt de topicstarter met een gebroken keyboard, is dat een natural of zo?
zelf wel eens met een natural van logitech en MS gewerkt. Die logitech was toch iets fijner moet ik zeggen.

maar het fijnste bordje blijft mijn 10 jaar oude PBramplank

Verwijderd

Was ik pas voor een gebruiker op zoek naar oude (holle) IBM toetsenborden. Krijg een een medewerker van een leverancier aan de lijn en leg het uit:
"Oh, U wilt een hakketak"
"Lange stilte"
"Noemen jullie dat zo ?"
"Ja, kan ze deze week leveren"

Goede en snelle blindtypers willen graag een hoor- en voelbare terugmelding dat ze een toets goed geraakt hebben.

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

Op vrijdag 21 juni 2002 01:51 schreef liekens het volgende:
Goede en snelle blindtypers willen graag een hoor- en voelbare terugmelding dat ze een toets goed geraakt hebben.
psies >:)
flauwe is alleen tegenwoordig copy paste ik meer met de muis dan dat ik het toetsenboord nog aanraak..behalve voor dit soort berichten dan

• goodfella
Bedankt voor jullie reacties, de ervaringen van kaij en psmeets heb ik alvast in gedachte gehouden, Ik heb in rotterdam (mediamarkt) al op een paar toetsenborden geramd! maar ze hadden er maar een paar, vroeger hadden ze een hele rek vol (10 meter rek, op zijn minsts), maar nu hadden ze maar een paar exemplaren, ik heb toen aan een verkoper gevraagd waarom ze geen keytronics meer hadden en als antwoord kreeg ik daarop: "daarvan verkochten we te weining", echt jammer, maar als ik hem wil dan bestel ik hem wel via het internet, ik denk dat ik gewoon naar een winkel ga en zowel de logitech als de ms natural even probeer, maar het vervelende is de dat je pas na een maand erachter komt of ie wel daadwerkelijk lekker typt, want dan krijg je pas "the feeling" van hoe of wat. Ik heb namelijk wel eens met meerde toetsenborden gewerkt en na enkele weken dacht ik van "deze is zwaar klotuh eigenlijk, best triest". Maar van andere dacht ik weer, zo deze is wel oke

In ieder geval bedankt voor jullie reacties, ik zal eerst verder rammen en als ik eentje heb gekocht dan laat ik het wel weten...

By the way, ook bedankt voor die crossposter, nu weet ik het verschil tussen zielig en oke..... ;)

• goodfella
Op vrijdag 21 juni 2002 01:48 schreef Terw_Dan het volgende:
voor Martnl kijk hier eens voor je waterkoeling.
Subtiel.....very nice >:)

• mario007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:24
Ik had eerst de M$ natural en nu de cordless van Logitech.

Mijn ervaring is dat de logitech lekkerder typt en de handige functiekeys gebruik ik zeer regelmatig

<leeg>

Verwijderd

ik heb zelf de logitech en die tikt heel lekker..
maar het is dus wat jezelf lekker vind...
Pagina: 1