tijdens de install zegt ie van me 2e zelfgefikte iso cd 'that's not the correct red hat cd'. mediacheck deroverheen dat vond ie allemaal prima... help plz?
verdeerd gebrand misschien? probeer gewoon eens een andere iso
en kijk voor de zekerheid of de namen van de cd's wel correct zijn.
en kijk voor de zekerheid of de namen van de cd's wel correct zijn.
nop gewoon als isootje gebrand, namen kloppen helemaal. in de setup zit een util mediacheck, volgens mij doet ie ook md5sum, maar die doet er iig 5 min ofzo over en die keurt mijn cd's allemaal goed. behalve de installer zelf dus.
Verwijderd
ff opnieuw downloaden en branden misschien...
ik heb het gevoel dat die iso's ook niet echt heel goed zijn (kreeg tijdens de installatie een foutmelding dat hij bestanden niet had gevonden, opnieuw geprobeerd en hij deed het weer. Vriend van me had ook dit soort problemen)
ik heb het gevoel dat die iso's ook niet echt heel goed zijn (kreeg tijdens de installatie een foutmelding dat hij bestanden niet had gevonden, opnieuw geprobeerd en hij deed het weer. Vriend van me had ook dit soort problemen)
ai mijn arme adsl lijntje *snik* en is er geen manier om redhat te installen zonder alle cd's? vind het nl. wel wat overdreven bijna 2 gieg voor een 'kaal' workstation.
Verwijderd
Nee, helaas niet. Met Mandrake kan dat bv. wel, maar RedHat biedt die optie (helaasOp vrijdag 21 juni 2002 15:04 schreef el_salvador het volgende:
ai mijn arme adsl lijntje *snik* en is er geen manier om redhat te installen zonder alle cd's? vind het nl. wel wat overdreven bijna 2 gieg voor een 'kaal' workstation.
Verwijderd
Volgens mij heeft ie voor een standaard workstation install de
derde cd helemaal niet nodig.
Hij haalde bij mij alleen maar Quanta en nog iets onbelangrijks van de derde CD ( Zebra ofzo? )omdat ik daar extra om gevraagd had.
Ik zou het gewoon eens met 2 cd's proberen.
Als je nou een minimale workstation install doet en daarna
even naar www.frshrpms.net/apt gaat en apt-get voor RH
installeerd kan je daarna alles wat je nog mist zo toevoegen
zonder dat je nog een hele cd moet downloaden.
En je bent ook meteen van dat gelul met dependecies af.
derde cd helemaal niet nodig.
Hij haalde bij mij alleen maar Quanta en nog iets onbelangrijks van de derde CD ( Zebra ofzo? )omdat ik daar extra om gevraagd had.
Ik zou het gewoon eens met 2 cd's proberen.
Als je nou een minimale workstation install doet en daarna
even naar www.frshrpms.net/apt gaat en apt-get voor RH
installeerd kan je daarna alles wat je nog mist zo toevoegen
zonder dat je nog een hele cd moet downloaden.
En je bent ook meteen van dat gelul met dependecies af.
helaas wat ik ook doe hij wil altijd de 2e cd hebben, hoe kaal ik em ook install. maar dat apt-get lijkt me geniaal wist niet dat dat er voor rh ook was. ik ben nog afgeknapt op mandrake, en onder debian krijg ik me usb adsl modem niet aan de praat (had ik die maar nooit gekocht). dus downen maar weer...
ik heb hetzelfde probleem dus ook!!
redownen mocht nix baten!
morgen leen ik cd's van iemand die succesvol red hat heeft geinstaleerd
ligt het misschien aan mn config? tis een SCSI hardeschijf en cd-rom ...
redownen mocht nix baten!
morgen leen ik cd's van iemand die succesvol red hat heeft geinstaleerd
ligt het misschien aan mn config? tis een SCSI hardeschijf en cd-rom ...
weer wat geprobeerd nix geholpen
TXT-modus helpt ook niet
ik denk toch dat het een bug is ofzo
TXT-modus helpt ook niet
ik denk toch dat het een bug is ofzo
gezocht op google discussie
daar komt het probleem ook wel vaak voor
bekijk deze thread eens: http://groups.google.com/groups?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF8&threadm=65150252.0206210330.a41800f%40posting.google.com&rnum=10&prev=/groups%3Fq%3Dred%2Bhat%2B7.3%2Bcd%2B2%26hl%3Dnl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF8%26selm%3D65150252.0206210330.a41800f%2540posting.google.com%26rnum%3D10
daar komt het probleem ook wel vaak voor
bekijk deze thread eens: http://groups.google.com/groups?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF8&threadm=65150252.0206210330.a41800f%40posting.google.com&rnum=10&prev=/groups%3Fq%3Dred%2Bhat%2B7.3%2Bcd%2B2%26hl%3Dnl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF8%26selm%3D65150252.0206210330.a41800f%2540posting.google.com%26rnum%3D10
Pagina: 1