Iedereen heeft het er over dat detonator 5 series de performance bij AA zal opschroeven. En vervolgens word er opeens bekend gemaakt dat de detonator drivers tot nu toe de 3dmark scores van de geforce4 kaarten beinvloeden... Toeval?
Ehm.. ik snap je berichtje niet helemaal.. verklaar eens wat meer..
dit doet nvidia toch altijd?
lekkere performance boost vlak voor de concurrent een nieuwe kaart gaat uitbrengen maakt hun klanten blij en laat ze later zo nog eens een nvidia kaart kopen
lekkere performance boost vlak voor de concurrent een nieuwe kaart gaat uitbrengen maakt hun klanten blij en laat ze later zo nog eens een nvidia kaart kopen
If it ain't broken it doesn't have enough features
Dacht aan zoiets van, de nieuwe detonator 5 gaat een flinke kick in performance geven nu kunnen we die """"bug""" uit de oude drivers halen en laten weten, voordat iemand anders er achter komt en we weer naamverlies leiden...
Beetje vage redenatie of ligt dat nou gewoon aan mijOp donderdag 20 juni 2002 20:03 schreef Asprine het volgende:
Dacht aan zoiets van, de nieuwe detonator 5 gaat een flinke kick in performance geven nu kunnen we die """"bug""" uit de oude drivers halen en laten weten, voordat iemand anders er achter komt en we weer naamverlies leiden...
Je denk dat nvidia de boel zit op te lichten?
Heb je je pilletje wel gehad.Op donderdag 20 juni 2002 20:03 schreef Asprine het volgende:
Volgens mij gaan ze niet de performance bij AA(Antialiasing) opschroeven maar de performance van AF(Anisotropic Filtering).Op donderdag 20 juni 2002 18:31 schreef Asprine het volgende:
Iedereen heeft het er over dat detonator 5 series de performance bij AA zal opschroeven. En vervolgens word er opeens bekend gemaakt dat de detonator drivers tot nu toe de 3dmark scores van de geforce4 kaarten beinvloeden... Toeval?
euh det 5
bedoel je de 5.xx series
ik snap het ff niet meer, ik d8 dat we op nr 29.xx zaten; of zeg ik nu iets heel doms, zoja leg uit plz
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
volgens mij zit he zo dat alle detonator's van 23.11 detonator 4 series aKa detonator Xp en vanaf detonator 30.xx detonator 5 series.
De bug was juist andersom. te hoge 3dmark scores, en daar zijn ze nu mee bezig, dus de volgende officiele drivers gaan minder presteren in 3dmark
http://www.theinquirer.net/19060209.htm
http://www.theinquirer.net/19060209.htm
NVIDIA HAS SENT the INQUIRER a new, pre-release driver that they it claims stops 3D Mark tests producing better scores on Nvidia chips than might ordinarily be expected.
Pagina: 1