if broken it is, fix it you should
IDE dma? ik heb SCSI.....Op donderdag 20 juni 2002 18:28 schreef chefke het volgende:
een optie verkeerd staan o ja staat dma aan dat wil ook wel eens helpen.
Verwijderd
foutje.Op donderdag 20 juni 2002 18:30 schreef elgringo het volgende:
[..]
IDE dma? ik heb SCSI.....
mischien een verkeerde reserve copie
Dat moet je even hier vragen: [topic=502309/1/25]
die past daar niet, dit is een probleem wat volgens mij niet alleen met sof2 te maken heeft (ik merk het alleen hierbij....)
Nou, vraag toch maar daar, het gaat hoofdzakelijk om SoF2Op donderdag 20 juni 2002 18:33 schreef elgringo het volgende:
die past daar niet, dit is een probleem wat volgens mij niet alleen met sof2 te maken heeft (ik merk het alleen hierbij....)
Klint als een tegenstrijdigheid. Volgens mij las ik in dat andere draadje dat het mogelijk aan de EAX van het geluid te maken kan hebben (heb er sinds kort ook mee te maken). M.a.w. even geen EAX kiezen in SOF2.Op donderdag 20 juni 2002 18:33 schreef elgringo het volgende:
Verder even kijken of het beter gaat als je de detail terugbrengt naar lagere waarden. Als het echt alleen bij SOF2 voordoet, kun je beter de oplossingen uit dat andere stuk doornemen en uitproberen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()