CS 1.5 Server foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-10 21:49
Ha mensen,

Ik heb al aardig wat CS sites bezicht, maar kan geen goed antwoord op mijn vraag vinden.

Ik draai een CS server thuis, en 1.4 heeft hij altijd perfect gedaan.

Ik heb 'm nu geupdate naar 1.5 en het probleem is nu dat iedereen elke keer gekicked word, en dan krijgen de andere spelers deze melding in beeld:

"Exec block detected wonid: 123456"

Ik word zelf ook gekicked en gebruik absoluut geen cheats, de andere mensen ook niet dat weet ik 100% zeker.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Bedankt alvast..

• cue
Ik heb trouwens BTW geen idee of ik wel het goede forum heb, maar zo niet Modjes verplaats 'm maar :)

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11 20:00
Al geprobeerd om met de optie -unsecure te spelen ? Dan schakelt hij die secure modules van VAC uit, wil weleens helpen. :)

• cue
Bedoel je op de client of op de server>?

het gekke is dat ik met m'n client bij andere sevrers bijvoorbeeld van xs4all wel gewoon kan gamen.

Ik pas namelijk liever iets op de server aan, anders moet ik eerst iedereen gaan uitleggen wat ze meoten doen voor ze kunnen spelen.

• cue
of is dit misschien dezelfde foutmelding als die Failed to connect server foutmelding?

Verwijderd

gebruik het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knopje eens.....

en check [topic=520159/1/25] topic ff

Verwijderd

dicht.
Cue: lees eerst de Faqs maar eens voor je post :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.