[monitor] belinea = top service

Pagina: 1
Acties:

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:45
Bij deze wilde ik even mijn lof uitspreken over de belinea monitoren garantie.
Twee weken geleden deed mijn 1,5 jaar oude monitor ineens poef en weg was het beeld. Belinea gebeld, 1 minuutje hoeven wachten voordat ik een medewerker aan de lijn kreeg die ik makkelijk kon uitleggen wat er aan de hand was. Telefoontje was om 12:00 's middags. De volgende dag om 9:15 stonden ze al op de stoep met een andere monitor voor mij.

Een week later knalt ook deze monitor stuk. Ik weer bellen, 30 sec moeten wachten en had alweer een medewerker aan de lijn. Even uitleggen en de volgende dag stond er weer om 9:45 een nieuwe monitor op de stoep. Deze nieuwe monitor is super ;-)
Volle lof over de top service! Dat heb ik nog nooit zo goed meegemaakt! drie maal HOERA VOOR BELINEA

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat is inderdaad zeer goede service van Belinea. Met CTX heb ik veel problemen gehad en ook van Ilyama heb iet veel goede verhalen gehoord.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dat is netjes. Mij philips monitor is ook al 2 keer kapot geweest. Eerste keer toen ik belde werd ie ook binnen 1 of 2 dagen al bezorgd :) De tweede keer liep het wat minder voorspoedig.. aan de telefoon zeiden ze al dat de monitor niet op voorraad was en dat het een week zou duren.. vond ik niet zo erg omdat mn monitor het nog wel redelijk deed. Hij zou op donderdag komen. Maar na 2 weken waren ze nog niet geweest, 3 weken ook niet, 4 weken ook nog niet.. ik was net van plan om die week maar weer es te bellen maar toen stond werd ie opeens bezorgd. Wel een beetje lullig om dan te zeggen dat ie op die dag wordt bezorgd en vervolgens niet komen. Ik had speciaal mn monitor 's ochtends losgekoppelt en beneden neergezet (ik ben zelf overdag weg). En dan komen ze niet..