DM7 als duel map

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik weet dat dit misschien raar klinkt en dat het een tdm map is maar ik speel deze map sinds nov 99 op Demon UK en ik moet ff kwijt deze map is gewoon wreed als 1v1. Hij is ook wreed omdat ie vrij groot is. Daar bedoel ik mee als je als modemer komt kun je items cg Megahealth, Armor campen en door tactiek nog winnen van een 40-60 pinger, dat doe ik tenminste! :)
Daar moeten leveldesigners ook meer op letten vind ik dat hoge pingers door middel van tactiek en te campen toch enigzins een kans maken op het net. Ik weet wel dat ik het op de Tourney levels niet hoef te wagen tegen een redelijke speler met een sub 60 ping want dan ben ik simpelweg kansloos met een sub 200 ping.
Alhoewel Q3 spelen op modem vind ik tof ( chello heb ik nie meer ) omdat ik nu leer om vooruit te denken door de delay die ik heb met vuren.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Dan ga jij voortaan toch lekker DM7 duelen :P

ik denk alleen dat de kans klein is dat ze het gaan doorvoeren bij de CPL :P

• KingNothing
Bij CPL tournamenten word er dacht ik met gelijke pingen gestreden. Kweet nie zeker hoor......correct me if im wrong.....en ja de Tourneylevels zijn voor duels dat weet ik maar je moet iets als modemer en iedere dag ge-ownd worden door een lpb schiet ook niet op, maar ik lach me dood als ik op dm7 een lpb own en ervan word beschuldigt dat ik een aimbot gebruik. Je hebt van die loosers..

Die-hard Brexiteer

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

HPB! ;)

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• KingNothing
Low Ping Bastard! :( :( :(

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

hehe... HPB'ers sucken! omdat ze immer lopen te zeiken over onze ping :)

kan ik er wat aan doen dat ik 10-20 heb op CB, CQC en BW

• KingNothing
Gasten die zo praten kicken erop om op hpb's te hameren maar zodra ze een lage pinger tegenkrijgen die wat te goed is......" disconnect" :)

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

haha, ja.... :P

Ik zpeelde op LAN tegen een clangenoot van me (normaal verlies ik op internet van hem), maar op die LAN sloopte ik hem helemaal...

hij zegt: "GVD, wat zuigt zo'n lage ping!" :)

ik disconnect niet als ik tegen Ruffy speel hoor, vinnik wel leuk om hem te horen whinen: "Lucky rocket daar"... Sjoor... hehe, hij kan het niet hebben als je wat tegenstand kan bieden :)

• KingNothing
Lagkill lagkill! LOL :), nee maar serieus ik mis mijn 60 ping wel, nouja 60 ping..wanneer chello eens zin had kan ik beter zeggen, het echte strakke spelletje op bv t4 is nu wel eventjes voorbij tot dsl er is in eindhoven.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Hihi, Ruffie is een arro eikel! Alles wat je tegen hem zegt wat hem niet meteen bevalt gaat ie meteen arrogant afzeiken :(:(

Tis jammer dat bijna al die nationale top10 Q3-ers in Nederland zo arro zijn :(

• KingNothing
Welke clan is dat? Spelen die in Barry's league?

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

lol, Ruffie = Rufus, een quaker... extreem goed enzo, speelt nu bij aAa, vroeger bij LoD..

• KingNothing
Zegt me weinig sorry.....momenteel ben ik clanloos en speel ik alleen duels online, ik heb heel lang in de Hunter Killers clan gezeten[UK clan]. Extreem goede spelers zonder meer geloof me, maar er werden helaas geen competities gespeeld en ik kon niet met de leider opschieten. Dus als je een goeie clan weet ofzo? Ben beschikbaar voor een try out. Kheb ook weer chello trouwens, lijkt opgelost nu dus nu ben ik weer aan de beurt om te gaan ownen op het net! HEHE Net had ik een 30 ping, zo laag is ie nog nooit geweest :)

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

lol

als je Rufus niet kent, is er weinig hoop :)

nee hoor... ga maar lekker praccen en kom dan maar een keer langs op #rbl! op quakenet irc.

of probeer #quake.am die zoeken vast nog wel _goede_ lui

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

stfu shi... A][M heerst

we verliezen alleen alles...want de tegenstander heeft altijd teveel geluk :(

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

hihi, REBEL voor Eurocup! :)

• KingNothing
[quote]Op 10 oktober 2000 13:43 schreef Shi het volgende:
lol

als je Rufus niet kent, is er weinig hoop :)

Dus je weet zo al dat ik gewoon een slechte speler ben? Kweet genoeg :)
Succes met je clan btw

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

:P dat zeg ik niet...

met <a href="http://rebel.netgames.net">rbl!</a> lukt het wel hoor, maak je maar niet druk

Verwijderd

ooit van icq gehoord? :)

• KingNothing
icq? was da?

Die-hard Brexiteer

Pagina: 1