Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
De "normale" antec/alienware kasten vind ik wel mooi, vreselijk veel ruimte, goeie afwerking, voldoende zut bijgeleverd, hdd-cage met 1 hendel te verwijderen, standard thumbscrew's (d8 ik), gewoon prima kasten
Linkje naar t.net artikel
en een plaatje? kan geregeld worden hoor
of de zwarte 
DISCLAMER hopelijk lokt dit geen posts uit van wat een lelijke nepchieftec kast want het gaat om de ervaringen van de verschillende gebruikers
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Heb wel kleine ergenisjes maar verder is het gewoon een kast waar over nagedacht is.
Overigens vind ik het uiterlijk geslaagd, alleen jammer van de kleur, het is zo saai...
* Francis heeft een gele dragon namelijk
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
kleine ergenisen zijn ook ervaringenOp donderdag 20 juni 2002 20:14 schreef MightyRaven het volgende:
Als die intern het zelfde is als een Dragon, dan kan ik alleen zeggen dat het een topkast is.
Heb wel kleine ergenisjes maar verder is het gewoon een kast waar over nagedacht is.
Overigens vind ik het uiterlijk geslaagd, alleen jammer van de kleur, het is zo saai...
* Geckoo heeft een gele dragon namelijk
en die gele jah die is inderdaad super geel, vond die paarse ook wel wat trouwens (link is alleen dood op die site)
OK:Op donderdag 20 juni 2002 21:06 schreef Geckoo het volgende:
[..]
kleine ergenisen zijn ook ervaringendeel ze met ons
Aan-uit knopje achter deur, niet echt handig vind ik, reset knop alleen met pen oid in te drukken, persoonlijk vind ik dat een nadeel al gebruik ik het nooit.
Had aan de ene kant toch wel graag mobo tray gezien, zeker gezien de prijs van kast, echter een grote gemis is het niet, kast is lekker ruim...
Verder ben ik er eigenlijk best wel blij ermee, alleen die aan-uit knop vind ik echt irri.
hoe kan het dat de best verkochte kast in de pricewatch geen reacties op zich af roept?
Heb jij de Midi versie dan? Want me Dragon Bigtower heeft het aan/uit knopje gewoon onder de deur zitten, dus je kan hem uit zetten zonder de deur open te hoeven doen.Op donderdag 20 juni 2002 23:23 schreef MightyRaven het volgende:
[..]
OK:
Aan-uit knopje achter deur, niet echt handig vind ik, reset knop alleen met pen oid in te drukken, persoonlijk vind ik dat een nadeel al gebruik ik het nooit.
Had aan de ene kant toch wel graag mobo tray gezien, zeker gezien de prijs van kast, echter een grote gemis is het niet, kast is lekker ruim...
Verder ben ik er eigenlijk best wel blij ermee, alleen die aan-uit knop vind ik echt irri.
Powered by KPN
Uit zetten? dat gaat toch automagisch? met windows gewoon afsluiten en dan gaat alles toch gewoon uit? jah alleen als ie vast loopt okay maar dan heb je weer een deur om mee te smijtenOp zondag 23 juni 2002 11:00 schreef Packardhell het volgende:
Heb jij de Midi versie dan? Want me Dragon Bigtower heeft het aan/uit knopje gewoon onder de deur zitten, dus je kan hem uit zetten zonder de deur open te hoeven doen.
maar wat is dan een goede voeding voor die kast?
Ik zat al een beetje te denken aan een Enermax maar is die goed voor deze kast?
Als je de zijdeur eruit haalt, moet je goed uitkijken dat je niet de hendeltjes van de HDD racks mee trekt. Die zitten nl. vrij dicht tegen de rand van het deurtje aan,
als je dan het deurtje teveel naar achteren trekt bij het openen liggen de racks los.
Verder is het frontje niet helemaal briljant: Het moet eraf om in de 3.5" en 5.25" bays te komen, en daarvoor moet je aan de kant waar GEEN deurtje zit, ook nog een palletje losduwen
En de onderkant van het front glijdt er steeds af als de bovenkant los is. Dan hangt 'ie los aan de led draadjes te bungelen.
LET WEL: Ik vind de kast verder GEWELDIG
De mijne is heel mooi blauw
In deeze zin staan drie fauten
Ik heb lekker een gele nananananaOp maandag 24 juni 2002 18:14 schreef Vaudtje het volgende:
De mijne is heel mooi blauw![]()
Midi tower that is.
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
Samen met een enermax denk een 350 of 450 neem ik hem.
dacht dat ie er allang was
heb ik daarnou gewoon over heen gelezen?
Wat ook zeer mooi is, is die temp schermpje en die fan control
Oke hij is al kant en klaar gemod.. maar ik weet nog wel wat leukere dingen die ik hieraan kan modden
Zodra ik hem binnen heb post ik wel hoe alles verpakt was en wat dr allemaal bijzit.
En zodra mijn toekomstige casemod af is post ik die ook uiteraard
/edit: Shit
Of weet iemand ze nu al wel ergens te verkrijgen?
Verwijderd
Dat kun je vergeten, want hij is pas in Augustus leverbaarOp woensdag 26 juni 2002 00:07 schreef Fraggler het volgende:
Ik had m gister besteld, hopelijk komt ie morgen binnen
Wat ook zeer mooi is, is die temp schermpje en die fan control
Oke hij is al kant en klaar gemod.. maar ik weet nog wel wat leukere dingen die ik hieraan kan modden
Zodra ik hem binnen heb post ik wel hoe alles verpakt was en wat dr allemaal bijzit.
En zodra mijn toekomstige casemod af is post ik die ook uiteraard
Baal nu wel een beetje dat ik 3 maanden terug een Aopen H600a heb gekocht (die trouwens wel perfect bouwt en koelt).
Maarja, that's life zegt men wel eens
Ja..Op woensdag 26 juni 2002 00:13 schreef XenoDaSouljah het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten, want hij is pas in Augustus leverbaar
Naja dan maar ef wachten
Verwijderd
By the way, je piccie is weg......Op woensdag 26 juni 2002 00:26 schreef Fraggler het volgende:
[..]
Ja..had ik net gezien
Naja dan maar ef wachtenDit wordt echt DE kast!
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
tja zi ken ik er nog een een veel betere :)Op woensdag 26 juni 2002 00:43 schreef Pindkaas het volgende:
Ik ga denk ik hier maar die mooie kast een keertje kopen! Dit is werkelijk echt een goed bedrijf met super-service en super-prijzen!
zal ik dan tot die tijd gewoon een oude kast nemen? en het systeem later over zetten in de thermaltake? is dat een beetje nuttige swap?
Verwijderd
Hij is begin augustus bij mij via online shop in NL dus toch wel snel.Op donderdag 27 juni 2002 09:35 schreef Geckoo het volgende:
Als de kast pas in augustus in Amerika is te krijgen wanneer is ie dan hiero in nederland?
zal ik dan tot die tijd gewoon een oude kast nemen? en het systeem later over zetten in de thermaltake? is dat een beetje nuttige swap?
Dit topic is gesloten.
![]()