[ADSL] Naaistreek van KPN m.b.t. m'n modem

Pagina: 1
Acties:

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
Hoi
Ik heb nu ADSL van KPN met een Mxstream pakket en een usb modem. Zij hadden vermeld dat we daarmee onze internetverbinding konden delen via de hardware, dus wij kopen die i.p.v. een ethernet modem. Echter, wij kunnen nergens een usb router vinden. Zijn wij nou zo in het ootje genomen door KPN of bestaan die dingen echt (en zoja, waar??)
Met vriendelijke groet
DaNo

Verwijderd

Tja had eerst daarvoor ff gekeken of er usb routers bestaan en niet blind op een of andere kpn telefoon miep vertrouwen.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dan kan je kpn bellen en hopen als je het verhaal vertelt dat je je modem (met bij betaling) kan omruilen.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 16:50
USB routers? Ik ken er 1tje.. Draytek

http://www.draytek.nl/vigor.php?show=2200usb

Wel fucking duur, had je beter een ethernet modem kunnen nemen..

kan
a. een elcheapo router achter
b. kun je zelf tweaken naar router
c. ik haat zelf USB, beetje os-afhankelijk gekloot enz (fijn voor mn NT server)

btw:
Met vriendelijke groet
DaNo
Lees eens [topic=309815]

• ThaDaNo
Ik heb al KPN gebeld maar no way..omruilen dat woord kennen ze daar niet en klantenservice blijkbaar ook niet. Bedankt voor de link.
(O ja, en sorry van dat Met Vriendelijke Groet. Ik zal voortaan eerst de FAQ lezen :D )

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Toch zijn er al velen voor je geweest die hun USB modem met bijbetaling hebben verruild voor een ethernet-exemplaar....
Maar als KPN echt niet wil meewerken zou je altijd nog een van de PCs in je netwerkje als router kunnen gebruiken, middels Sygate, Winroute of ICS. Heeft wel wat nadelen ten opzichte van een echte router, maar tis nou eenmaal niet anders. Waarschijnlijk bedoelde die miep dat ook.

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op vrijdag 21 juni 2002 11:48 schreef m-m het volgende:
Toch zijn er al velen voor je geweest die hun USB modem met bijbetaling hebben verruild voor een ethernet-exemplaar....
Maar als KPN echt niet wil meewerken zou je altijd nog een van de PCs in je netwerkje als router kunnen gebruiken, middels Sygate, Winroute of ICS. Heeft wel wat nadelen ten opzichte van een echte router, maar tis nou eenmaal niet anders. Waarschijnlijk bedoelde die miep dat ook.
ik denk dat die gene bij KPN dat ook bedoeld

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• ThaDaNo
Omruilen van uw modem?? Sorry, doen we niet meer aan. Kostte ons teveel (vaage lui hoor).
En zo'n pctje mag niet van de baas :(
per se een router ...bazen :-S
Maarre, bedankt enne die USB router lijkt de big boss wel wat :)
Pagina: 1