Coolermaster CH5-5K11

Pagina: 1
Acties:

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Zijn er mensen met ervaring met deze cooler??
Hij ziet er namelijk wel stoer uit en kost toch een aardig wat... dus ik vraag me af of het wat is...

• Redje
.

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
hmmn ik zie 'm niet op de site :(
post ff een foto

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Redje
Afbeeldingslocatie: http://www.gamepc.com/images/rev-sacooling-galileoLG.jpg

Verwijderd

Stom ding! gebruik Orb cooler voor socketA,

ook te zien op gamepc
142J rulez?

• Redje
Heb een Spire gehad op me KT7.. gelijk weer weggedaan. hij past nl. niet, er zitten wat condensatoren in de weg, maar dat wat wel te modden, grootste probleem: geen kussentjes... dus kans op kapot maken core.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-09 19:36
Bij bijna alle grote koelers zitten die condensatoren in de weg gewoon ff in de koeler zagen

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-09 09:16
Zijn er geen benchmarks met die koeler en vergeleken met een alpha ofzo?

Verwijderd

Ik heb deze cooler ook maar heb hem nog niet kunnen testen. Ik heb wel een test gezien waar hij evengoed als een alpha presteert

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 11:42
heb hem getest op asus a7v met 1ghz t-bird werd geloof ik max 50 graden na tijdje (1,5 uur) Q3'en maar ja is die temp meter van asus en daar waren geloof ik wat probs mee..
bios 1003 trouwens.

I’m not like the OTTERS

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 11:35
ik heb een andere low budget coolermaster van 3 tientjes..maar idle word die gewoon 23 graden
stressed 38graden
NOOOOIT hoger
me kast 21 graden..atx bigtower ;)

Coolermaster DP5-6H11 koeler heb ik...
hehe ik lees nu dat ie ook voor socket 370 is...vandaar dat hij er zo TERING moeilijk op ging...maar dat metalen ding verbogen naar boven ietsje...nu kwam ie precies vast :D
ding zit HEEEEEEL sctrak op de core...maar lekker koel :D

PVoutput

• actieman
Deze geile leo ging juist ontzettend makkelijk op die 1 gieg. Ik had eigenlijk die goedkope coolermaster besteld (35 piek), maar kreeg deze :) (van ca 70/80 piek)
Ben ik tevreden over. Systeem draait stabiel en maakt weinig tot geen herrie (behalve als je de boxies open draait :)

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

actieman. schijnt wle lekker koelertje te zijn, maar heb je niet nog een betere fan liggen ergens? Dat ding wat erop zit is maar 11CFM(tervergelijking een delta is 38CFM)
denk dat de heatsink dan een stuk beter presteerd. probeer eht eens zou ik zeggen

• actieman
wel het was niet echt mijn pc ik heb hem pas geassembleerd en geïnstalleerd voor iemand in frankrijk ;) ik kan dus niet ff een nieuw fannetje gaan pakken/testen.
Het leuke is dat ie op je a7v ook een beetje over je mobochippie blaast, dat is misschien ook wel goed, ook al is het warme lucht.

IMO kun je net zo goed die andere/goedkopere coolermaster kopen. Deze presteert maar een klein beetje beter en is 2x zo duur als die andere zie http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13113

I’m not like the OTTERS

Pagina: 1