Ga over een paar dagen de XBOX kopen maar ik ben super aan het twijfelen het is best veel geld..!Ik hoor veel mensen zeggen dat het echt super vet mooi uitziet maar, als ik dan ook nog topics lees over krassen op DVD.s ect, dan weet ik het echt niet meer. TOCH DOEN...? Of dan toch maar PS2 kopen..! Ik Weet Het Echt Niet Meer...!
koop maar een ps2, kan je tenminste fatsoenlijk GTA3 spelenOp donderdag 20 juni 2002 17:25 schreef kroot het volgende:
Of dan toch maar PS2 kopen..! Ik Weet Het Echt Niet Meer...!![]()
![]()
![]()
![]()
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
ik zou voor de gamecube gaan, nee ben geen anti-ms/sony, heb zelf ook ps1/ps2/xbox/ncg 
maar gamecube spreekt mij meer aan met games dan xbox/ps1/ps2
maar gamecube spreekt mij meer aan met games dan xbox/ps1/ps2
Cube cube cube cube cube!!!
nee hoor je moet gewoon halen wat je graag wilt, speel ze een in een winkel en verglijk
de Xbox heeft meer actiespellen en de game cube meer partygames (en natuurlijk RESIDENT EVIL
)
ik zou voor een cube gaan
nee hoor je moet gewoon halen wat je graag wilt, speel ze een in een winkel en verglijk
de Xbox heeft meer actiespellen en de game cube meer partygames (en natuurlijk RESIDENT EVIL
ik zou voor een cube gaan
This space is occupied
Ik heb ook een Xbox, en ik heb nooit problemen met krassen op dvd's. Tsja, voor de PS2 is al een shitload aan games beschikbaar. De echte nieuwe toppers komen voor de Xbox en de GC pas weer zo rond de kerst.
Maar als je nu pas een console koopt, dan hou je het tot de kerst wel uit met de games die er nu zijn.
Maar als je nu pas een console koopt, dan hou je het tot de kerst wel uit met de games die er nu zijn.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Verwijderd
Kies de console die in jou ogen de leukste games heeft, graphics is bijzaak.
Dat de xbox krassen op discs maakt enzo zal allemaal wel meevallen, en anders heb je toch garantie.
Dat de xbox krassen op discs maakt enzo zal allemaal wel meevallen, en anders heb je toch garantie.
Idd van wat voor games houd je?Op donderdag 20 juni 2002 18:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Verwijderd
Je krijgt dan enkel nieuwe console , je gekraste discs worden NIET vergoedOp donderdag 20 juni 2002 18:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Verwijderd
Is ook niet nodig omdat die discs gewoon werken..Op donderdag 20 juni 2002 19:24 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Je krijgt dan enkel nieuwe console , je gekraste discs worden NIET vergoed
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()