Toon posts:

[Kazaa lite] kan niet verbinden........(router)

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister kazaa lite gedownload en ik heb mezelf aangemeld met een nieuwe gebruikersnaam maar ik kan niet verbinden, ik denk dat het te maken heb met de (linksys) router waaraan ik verbonden ben. Maar ik heb geen idee welke poorten ik moet open gooien om toch verbinding te krijgen.

Ik heb al geprobeerd om de firewall instellingen van kazaa te gebruiken door de ip van mijn router als host te gebruiken met daarbij de poort nummer die er al bij stond.
Maar helaas dat hielp niet.

De search heeft ook niet veel geholpen.
Iemand een idee???

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kazaa cs. gebruiken poort 1214. Had je dit topic gelezen na gezocht te hebben: [topic=486699]? Dan wist je dat deze vraag meer in [forum=19] thuishoort :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 17:32 schreef F_J_K het volgende:
Kazaa cs. gebruiken poort 1214. Had je dit topic gelezen na gezocht te hebben: [topic=486699]? Dan wist je dat deze vraag meer in [forum=19] thuishoort :P
Dat die bij network troubleshooting hoordehad ik niet gelezen maar dat de poort 1214 moest zijn wist ik al.
Dat heb ik al bij de firewall instellingen van kazaa gebruikt maar dat hielp niet, ook heb ik hem bij de ip forwarding van mijn router ingevoerd maar die pakte poort 1214 niet. Ik heb de nieuwste firmware van mijn router dus daar kan het ook niet aan liggen.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

--> NT :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke probleem is opgelost, ik had de instructies niet goed gelezen dat op www.kazaalite.nl stond.
Hij doet het weer.

iig bedankt voor de hulp :)

Topic kan gesloten worden

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:29

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Volgende keer beter lezen, stoutert ;) :P

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1