Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
wat maakt dat nou uit waarom ie ze nodig hebt?
probeer pricewatch(.com) eens
probeer pricewatch(.com) eens
Las laatst ergens dat ze die in Duitsland verkopen, weet alleen niet waar, maar misschien is wat sites van grote duitse bedrijven opzoeken?
Verwijderd
Simkin heb jij hem horen zeggen dat ie een oude brander heeft?
Enneh Dirk-Jan ik zou niet weten waar je ze kunt halen.
Enneh Dirk-Jan ik zou niet weten waar je ze kunt halen.
99min? Zag ze volgens mij laatst in Nijmegen bij Yakumo computers (oh nee, dat is de troepmerk die ze leveren- iets van Y&T of C&T oid) vlak naast Plein '44. Ben niet 100% zeker- het konden ook 90 min zijn.
Oslik blyat! Oslik!
Ze verkopen ze in Aken, net over de Duitse grens bij Heerlen. bij pcc (www.p-c-c.de)
Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds
Verwijderd
Bij http://www.opussupplies.nl kan je 99 min.CD's bestellen. Maar je hebt er alleen wat aan als je een Plextor/Teac/Lite-on hebt i.c.m. Nero 5.5
Dat is City Systems die jij bedoelt.Op maandag 09 oktober 2000 21:02 schreef dion_b het volgende:
99min? Zag ze volgens mij laatst in Nijmegen bij Yakumo computers (oh nee, dat is de troepmerk die ze leveren- iets van Y&T of C&T oid) vlak naast Plein '44. Ben niet 100% zeker- het konden ook 90 min zijn.
ik geloof dat ik via www.compuzone.nl wel 99 minuten kon krijgen.
Pagina: 1