Ik heb het probleem dat als ik te zware dingen doe mijn systeem vastloopt waar kan dit aan liggen?, Ik heb namelijk echt geen idee wat het kan zijn. Voeding omdat deze het niet haalt. Brak geheugen. Een videokaart die kapot gegaan is?. De nieuwste windows XP update? Een brak moederbord door statische electriciteit (Hier ben ik inderdaad niet zo netjes mee). Een Harddisk die Brak is(Hij maakt wel teveel lawaai). Ik heb mn kast bij het raam (Voor koeling) staan wordt hij te vochtig?? Help plz want dit is een te vaag probleem.....
Ik heb een asus a7v333
Hercules 2MX.
Samsung 256 Mb
1700+ AMD
300 Watt voeding.
Ik heb wel bijna alle sloten gevuld.
Terratec DMX 1024
Diamond viper v330 voor 2de beeldscherm
2 Netwerkkaarten
2 x 120GXP IBM 40 Gyg
1x CDROM
Het systeem heeft een tijd perfect gedraaid geen enkele vastloper.
Surfen en minder zware dingen doen gaan prima maar zogauw ik iets geheugen en processor intensiefs ga doen zoals games of Maya of ik wissel tussen een taak slaat hij helemaal vast.
Soms geeft windows een fout dat de nvdisp een fout heeft gemaakt. Ik gloof niet dat het hieraan ligt want wat doet total annihalation 1 nu met 3d?
Ik heb het geheugen al van bank verwisseld. Geen effect.
PC probe:
51 graden idle en met SETI aan 55 Graden met 40 graden in de afgelopen dagen 60 graden. Hij doet het sinds de hitte golf.
MB 32 Graden (zo warm hier ik heb mn kast open). Kan het door stof of spinneweb komen? er zijn wel een aantal spinnen mijn computer ingelopen.
13.184 voltage +12v
4.999 +5V
3.248 +3.3V
VCore 1,776
Ik heb een asus a7v333
Hercules 2MX.
Samsung 256 Mb
1700+ AMD
300 Watt voeding.
Ik heb wel bijna alle sloten gevuld.
Terratec DMX 1024
Diamond viper v330 voor 2de beeldscherm
2 Netwerkkaarten
2 x 120GXP IBM 40 Gyg
1x CDROM
Het systeem heeft een tijd perfect gedraaid geen enkele vastloper.
Surfen en minder zware dingen doen gaan prima maar zogauw ik iets geheugen en processor intensiefs ga doen zoals games of Maya of ik wissel tussen een taak slaat hij helemaal vast.
Soms geeft windows een fout dat de nvdisp een fout heeft gemaakt. Ik gloof niet dat het hieraan ligt want wat doet total annihalation 1 nu met 3d?
Ik heb het geheugen al van bank verwisseld. Geen effect.
PC probe:
51 graden idle en met SETI aan 55 Graden met 40 graden in de afgelopen dagen 60 graden. Hij doet het sinds de hitte golf.
MB 32 Graden (zo warm hier ik heb mn kast open). Kan het door stof of spinneweb komen? er zijn wel een aantal spinnen mijn computer ingelopen.
13.184 voltage +12v
4.999 +5V
3.248 +3.3V
VCore 1,776