Weet iemand waar je een micro atx voeding kunt krijgen en welke sterk genoeg is om een amd 1700 xp + kan trekken met cd-rw, dvd en eventueel een 15"tft? Hij moet dus behoorlijk wat vermogen kunnen leveren.
Micro ATX board gebruikt dezelfde voeding als een gewoon atx board, een voeding moet dus geen probleem zijn.
145 watt bij CTW. Is niet echt klein (zoek maar es naar een post van Bart_banaan)
watheeft de tft er BTW mee te maken? Die trekt toch niets van de voeding?
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Mjah, maar of dat genoeg is voor een XP1700+Op donderdag 20 juni 2002 16:15 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
145 watt bij CTW. Is niet echt klein (zoek maar es naar een post van Bart_banaan)
Ik verwacht van niet eigenlijk..
Bekijk gewoon eens wat bare-bone systemen die op een AMD gebaseerd zijn.. Misschien vind je dan iets..
Inderdaad.. Die tft wordt gewoon extern gevoedwatheeft de tft er BTW mee te maken? Die trekt toch niets van de voeding?
Verwijderd
misschien heeft ie alleen maar computers gehad waarbij de voeding, stroom gaf aan de monitor (de wat oudere computers doen dat vaak) maar die zijn toch doorgelust, dus t maakt eigenlijk niet uitOp donderdag 20 juni 2002 16:15 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
145 Watt voor zo'n systeem is denk ik te weinig. Je amd zit al op zo'n 60 Watt, videokaart wil ook nog wel wat slurpen.Op donderdag 20 juni 2002 16:15 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Dat wordt zeker bij opstarten denk ik te weinig, het zal misschien werken, maar de kans op vastlopers wordt groter...
Waarom wil je zo graag een micro-atx-voeding
ik heb een barbone systeem met 150 w en daar zit een amd 1.53 ghz in 
no problems
no problems
145 watt is uiteraard te weinig. Mijn amd trekt 60 /65? daarnaast is het voor een micro atx mb. waar een chipset opzit van ati (staat tussen de news) deze zal ook wel wat trekken. Wat de TFT ermee te maken heeft, ik wil mijn tft aan mijn pc vastmaken en deze dus door dezelfde voeding laten voeden.
Om je vraag te beantwoorden of ik alleen maar oudere pc's heb gehad. Nee gelukkig niet. Het is gewoon eventjes een projectje waarmee ik bezig ben. En daarvoor gebruik ik een oude processor.
Om je vraag te beantwoorden of ik alleen maar oudere pc's heb gehad. Nee gelukkig niet. Het is gewoon eventjes een projectje waarmee ik bezig ben. En daarvoor gebruik ik een oude processor.
Dan is die gewoon doorgelust in de voeding en maakt het dus nog geen verschil.Op donderdag 20 juni 2002 17:01 schreef Ganymedus het volgende:
Wat de TFT ermee te maken heeft, ik wil mijn tft aan mijn pc vastmaken en deze dus door dezelfde voeding laten voeden.
Ik had ook zon 150W voeding in mijn systeempje, maar die heb gewoon vervangen door een standaard 300W, dat past namelijk net
Ik heb hem overigens alleen vervangen omdat het 150W me te weinig leek icm me pov gf4, maar wat zijn die 150W psu lekker stil
Ik heb hem overigens alleen vervangen omdat het 150W me te weinig leek icm me pov gf4, maar wat zijn die 150W psu lekker stil
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb zelf ook een mini kassie en kreeg veel vastlopers met de standaard 145 watt die erin zat. Nu vervangen door een 300 watt en geen problemen meer! Past gelukkig net!
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
kheb een 350 watt voeding en die is muisstil, mn cpu cooler staat alleen te stofzuigen!Op donderdag 20 juni 2002 21:23 schreef TLRnZ het volgende:
Ik had ook zon 150W voeding in mijn systeempje, maar die heb gewoon vervangen door een standaard 300W, dat past namelijk net
Het probleem is dat het niet een eenvoudige micro atx behuizing is waar het in moet. Het moet in een vrij platte houte behuizing.
Dus het vermogen en voormaat is heel erg belangrijk. Het liefst zo klein mogelijk met zoveel mogelijk vermogen, lekker lastig, vast en zeker
Dus het vermogen en voormaat is heel erg belangrijk. Het liefst zo klein mogelijk met zoveel mogelijk vermogen, lekker lastig, vast en zeker
een aopen h340a met p4 micro voeding ?
180 watt ?
http://www.aopen.nl/products/housing/h340-series.htm
180 watt ?
http://www.aopen.nl/products/housing/h340-series.htm
De kick van Electric!
Pagina: 1