AMR modem, hoe aan te sluiten?

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ik heb een AMR modem gekregen (tenminste, het zou een AMR moeten zijn) maar ik weet niet hoe ik het kreng moet aansluiten.
Nu ben ik geen n00b en heb vaker AMR modems gezien, maar dit is toch wel een geval apart, ik zie nergens een connector zitten die je in een slot kan zetten, alleen een zwart blokje onderaan.

dus vraag ik me af of het wel een AMr modem is, en of deze ook gewoon aan te sluiten is.
even wat pics om het duidelijker te maken

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terw-dan/Picture%2067.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terw-dan/Picture%2068.jpg
sorry voor de brakke pics, maarja, mijn webcam is nu eenmaal niet beter, en de batterijen van de videocamera zijn leeg

Maar weet iemand of dit gewoon aan te sluiten is, of wat er verder mee te doen is?

onderop de mojem staat nog een nummertje: E206922 PS-2
en boven de zwarte con staat: call progress monitor option.

moet ik dit kreng verbannen naar de trashcan, of hebben we er nog wat aan/

Verwijderd

misschien moet je een speciaal kabeltje hebben naar een aantal pinnetjes ofzo? volgens mij zag een amr modem er heel anders uit

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dit is geen amr modem hoor.

Heb ooit eens een pc chips mobo gekocht incl modem. Zag er precies hetzelfde uit en die zwarte aansluiting was gewoon op het mobo t eprikken. Kan je dus niet overbrengen naar een ander mobo.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 16:12 schreef thedolf het volgende:
Dit is geen amr modem hoor.

Heb ooit eens een pc chips mobo gekocht incl modem. Zag er precies hetzelfde uit en die zwarte aansluiting was gewoon op het mobo t eprikken. Kan je dus niet overbrengen naar een ander mobo.
hmmm, hamervoer dus?

Verwijderd

Thedolf heeft gelijk, het is een PC Chips modem, die toendertijd bij het moederbord geleverd werden, en je op een of andere rare socket kon prikken...

Je hebt er dus nix aan :D

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hetzelfde ding heb ik heir liggen, deze heb ik gekregen met een EliteGroup mobo.

Er zit naast een PCI slot gewoon een aantal pinnen waarop je die modem zo d'r op kunt doen.

Dingetjes krijg je dus iig. werkennd met ECS mobo's :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
hmmm, laat ik nu net geen ECS of PCchips mobo hebben en er ook geen wil gaan kopen.

vanavond "sloop een nepmodem met een hamer" alleen in /31
Pagina: 1