Ik heb een AMR modem gekregen (tenminste, het zou een AMR moeten zijn) maar ik weet niet hoe ik het kreng moet aansluiten.
Nu ben ik geen n00b en heb vaker AMR modems gezien, maar dit is toch wel een geval apart, ik zie nergens een connector zitten die je in een slot kan zetten, alleen een zwart blokje onderaan.
dus vraag ik me af of het wel een AMr modem is, en of deze ook gewoon aan te sluiten is.
even wat pics om het duidelijker te maken

sorry voor de brakke pics, maarja, mijn webcam is nu eenmaal niet beter, en de batterijen van de videocamera zijn leeg
Maar weet iemand of dit gewoon aan te sluiten is, of wat er verder mee te doen is?
onderop de mojem staat nog een nummertje: E206922 PS-2
en boven de zwarte con staat: call progress monitor option.
moet ik dit kreng verbannen naar de trashcan, of hebben we er nog wat aan/
Nu ben ik geen n00b en heb vaker AMR modems gezien, maar dit is toch wel een geval apart, ik zie nergens een connector zitten die je in een slot kan zetten, alleen een zwart blokje onderaan.
dus vraag ik me af of het wel een AMr modem is, en of deze ook gewoon aan te sluiten is.
even wat pics om het duidelijker te maken

sorry voor de brakke pics, maarja, mijn webcam is nu eenmaal niet beter, en de batterijen van de videocamera zijn leeg
Maar weet iemand of dit gewoon aan te sluiten is, of wat er verder mee te doen is?
onderop de mojem staat nog een nummertje: E206922 PS-2
en boven de zwarte con staat: call progress monitor option.
moet ik dit kreng verbannen naar de trashcan, of hebben we er nog wat aan/