Verwijderd
Dit is volgens mij illegaal en dit forum wil niks met ali illigali dingen te maken hebben
illegale sitesOp donderdag 20 juni 2002 15:45 schreef mikedee het volgende:
Zeer waarschijnlijk waar...
enig idee waar deze info wel te krijgen is???
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Lijkt me sterk.Op donderdag 20 juni 2002 15:55 schreef mikedee het volgende:
heb al zoveel gesearched! nevermind
Anders had je dit namelijk gevonden:
Got IT Faq
Met andere woorden: het is niet mogelijk of vrijwel onmogelijk, en als het mogelijk zou zijn is het illegaal. Je wordt dan ook verzocht dit soort vragen niet op dit forum te stellen
.
Edit: ik zie dat je in [topic=529868] ook al warez gepost hebt. Dit wordt hier niet gewaardeerd, en er zullen dan ook zeker maatregelen van hogerhand volgen, zeker als je je gedrag niet verandert. Lees voor meer informatie de hoofd-FAQ.
Edit: ik zie dat je in [topic=529868] ook al warez gepost hebt. Dit wordt hier niet gewaardeerd, en er zullen dan ook zeker maatregelen van hogerhand volgen, zeker als je je gedrag niet verandert. Lees voor meer informatie de hoofd-FAQ.
Verwijderd
[zucht]Op donderdag 20 juni 2002 16:01 schreef Kjev het volgende:
Met andere woorden: het is niet mogelijk of vrijwel onmogelijk, en als het mogelijk zou zijn is het illegaal. Je wordt dan ook verzocht dit soort vragen niet op dit forum te stellen.
En dan erbij.... die link die er staat is shareware dus...
wie zegt dat je als user niet zulke dingen mag zeggen om de boel ook een beetje in goede banen te leiden?Op donderdag 20 juni 2002 16:05 schreef Swat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ben jij mod ofzo
Laat em dat gevecht lekker aangaan met een Mod ofzo...
Verwijderd
NiemandOp donderdag 20 juni 2002 16:07 schreef m-m het volgende:
[..]
wie zegt dat je als user niet zulke dingen mag zeggen om de boel ook een beetje in goede banen te leiden?
Ik zeg ook helemaal niet dat ie dat niet mag zeggen of wel dan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()